Η έρευνα έδειξε επίσης ότι σημαντικό παράγοντα στην τελική απόφαση αποτελούν οι πωλητές εντός του καταστήματος, με κύριο κριτήριο αγοράς τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος.
Ο ρόλος της πληροφόρησης
Σύμφωνα με την έρευνα, ένας στους τρεις υποψήφιους χρήστες επισκέπτεται την ιστοσελίδα των καταστημάτων για να ενημερωθεί για τα προϊόντα πριν την τελική απόφαση, ενώ οι πωλητές στα καταστήματα εξακολουθούν να επηρεάζουν σημαντικά την απόφαση του καταναλωτή.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Το μέγεθος της οθόνης, το λειτουργικό σύστημα, η τιμή και η ποιότητα της οθόνης είναι τα 4 συστατικά που αποτελούν τους βασικούς παράγοντες - κριτήρια επιλογής, όπως έδειξε η έρευνα.
Χρήση των tablet
Οι άντρες είναι οι πλέον δραστήριοι στην κατηγορία έναντι του γυναικείου πληθυσμού με το 65% αυτών να κάνει χρήση του tablet σε καθημερινή βάση. Η χρήση τους, περιορίζεται συνήθως στο σπίτι, όπως δηλώνουν 8 στους 10 καταναλωτές, χωρίς να το μοιράζονται με φίλους/συγγενείς εκτός σπιτιού.
Λόγοι μη ικανοποίησης
Μόνον οι 4 στους 10 από τους πρόσφατους αγοραστές δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από το προϊόν που επέλεξαν με αντίστοιχο ποσοστό να είναι εκείνοι που το προϊόν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, ενώ ως βασικό μειονέκτημα αναφέρουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Αντίστοιχα, μόνο το 37% των ερωτώμενων θα συνιστούσαν το Tablet που αγόρασαν με απόλυτη βεβαιότητα.
Η ταυτότητα της έρευνας
Το target group της έρευνας ήταν οι χρήστες tablet που είχαν αγοράσει τη συσκευή τους μέσα στους τελευταίους 7 μήνες.
Το μέγεθος του δείγματος ήταν 300 τηλεφωνικές συνεντεύξεις, υποστηριζόμενες από ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
Η μέθοδος δειγματοληψίας ήταν τυχαία. Η γεωγραφική κάλυψη ήταν πανελλαδική
Τέλος, η έρευνα πραγματοποιήθηκε το διάστημα 10 Ιανουαρίου 2014 – 6 Φεβρουαρίου 2014.
ΠΗΓΗ: emea.gr