Συγκεκριμένα, υποστηρίζει ότι το 56,1% των online διαφημίσεων ούτε καν περνά από τα μάτια των χρηστών του Διαδικτύου και ουσιαστικά χάνεται, με τους διαφημιστές να καταβάλλουν ένα σωρό χρήματα για "impressions", τα οποία μοιάζουν σαν μια τηλεόραση που παίζει σε ένα άδειο δωμάτιο.

Δεν είναι μόνο η Google που υποστηρίζει το ίδιο. Και η ComScore σε πρόσφατη έρευνά της υποστηρίζει ότι το 46% των online διαφημίσεων είναι "άχρηστο".

Σημειώνεται ότι η Google στην Ελλάδα απορροφά περίπου το 65% με 70% της online διαφήμισης η οποία υπολογίζεται σε 150 εκατ. ευρώ περίπου σε ετήσια βάση.

ΠΗΓΗ: emea.gr