Θα περίμενε κανείς ότι η Google κερδίζει σημαντικό μέρος των εσόδων της από το YouTube, ωστόσο, μια αναφορά της Wall Street Journal κάνει λόγο για μηδενικά καθαρά κέρδη από την υπηρεσία, παρότι ο ετήσιος τζίρος υπολογίζεται στα $4 δισ. Σε ό,τι αφορά τις διαφημίσεις, αυτές αναλογούν μόλις στο 6% των συνολικών πωλήσεων της Google.
Το πρόβλημα αποδίδεται στο γεγονός ότι οι περισσότεροι χρήστες παρακολουθούν τα videos μέσα από shared links στο Facebook ή από embedded videos σε blogs και ιστοσελίδες, σε αντίθεση με τα videos των Facebook και (πρόσφατα) Twitter που παρακολουθώνται με επίσκεψη στα κοινωνικά δίκτυα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παρέχουν ακριβέστερα στατιστικά στοιχεία στους διαφημιστές για να τους προτιμήσουν σε σύγκριση με το YouTube.
Η Google προσπαθεί να γυρίσει την κατάσταση πληρώνοντας διάφορα bonus σε δημιουργούς για να παρέχουν πρωτότυπο και αποκλειστικό υλικό, αλλά μέχρι στιγμής οι αντιδράσεις είναι ανάμεικτες επειδή τους δεσμεύει σε μία υπηρεσία. Σίγουρα θα δούμε διάφορες αλλαγές στην προσπάθεια της να εκμεταλλευτεί τα δισεκατομμύρια των views προς όφελος της.
Προς το παρόν κλείνουμε με ένα 3λεπτο video του Luc Bergeron που συγκεντρώνει περισσότερα από 200 viral clips της 10ετούς ιστορίας του YouTube:
ΠΗΓΗ: techgear.gr