Όπως βλέπουμε, το μερίδιο αγοράς της Apple για το 2ο τρίμηνο του 2015 αυξήθηκε στο 10.9% (από 8.2% στο Q2 2014), γεγονός που συμβαδίζει απόλυτα με την αύξηση των πωλήσεων iPhone κατά 35% που ανακοίνωσε πρόσφατα η Apple στα οικονομικά αποτελέσματα της (βλ. Η επέλαση του iPhone συνεχίζεται…)

Δεδομένου οτι η αναφορά της Strategy Analytics αναφέρεται γενικώς σε κινητά (ακόμη κι αυτά με τιμή κάτω των €20) και όχι σε smartphones, η αύξηση αυτή του 2.7% αποτελεί μία τεράστια επιτυχία για την Apple και δείχνει το μέγεθος της ζήτησης που υπάρχει για το iPhone, σε παγκόσμια κλίμακα.

Όσον αφορά τον “ανταγωνισμό”, η Huawei είναι ο μεγάλος κερδισμένος του τριμήνου με αύξηση των αποστολών κατά 50% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό, ενώ η Microsoft (Nokia) κερδίζει τον τίτλο του μεγάλου χαμένου με τρομακτική μείωση των αποστολών (27.8 εκατ. από 50.3) και αντίστοιχη μείωση του συνολικού μεριδίου αγοράς (στο 6.4% από 11.8%).

Η Samsung συνεχίζει να διατηρεί την 1η θέση βλέποντας ωστόσο το μερίδιο αγοράς να μειώνεται στο 20.5% από 22.3% και τις αποστολές να μειώνονται κατά 6.3 εκατ. μονάδες. Οι απογοητευτικές πωλήσεις της σειράς Samsung Galaxy S6 και τα αντίστοιχα απογοητευτικά οικονομικά αποτελέσματα τριμήνου ήδη οδήγησαν την εταιρεία στο να ανακοινώσει πως προχωράει σε αναπροσαρμογή των τιμών (δλδ μειώσεις) των Galaxy S6 με την ελπίδα να αυξήσει τις πωλήσεις τους.

Η πραγματικότητα είναι πως η Apple έχει κερδίσει τον πόλεμο στα high-end smartphones (όπου υπάρχει το μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους), αφήνοντας τον ανταγωνισμό να κονταροχτυπιέται στις κατηγορίες των mid-end και low-end smartphones, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από το σημαντικότερο δεδομένο:

92% των κερδών για ολόκληρη την κατηγορία των smartphones στο 1ο τρίμηνο του 2015, πήγε στην Apple.

 

ΠΗΓΗ: techgear.gr