Τότε είχαμε μάθει για τον νέο αλγόριθμο που θα εξετάζει αν ο χρήστης έχει πέσει θύμα παραπλανητικού τίτλου με βάση τον χρόνο που ξοδεύει στη σελίδα που επισκέπτεται αφότου έχει πατήσει το click. Τώρα, η Facebook πηγαίνει ένα βήμα πιο πέρα και πλέον ο αλγόριθμος θα σαρώνει το News Feed για να βρίσκει τους παραπλανητικούς τίτλους είτε για να τους αποσύρει είτε για να τους εμφανίζει πολύ χαμηλά στη ροή του χρήστη.
Για παράδειγμα, θα κρίνονται ως clickbait τίτλοι τύπου “Δείτε το πριν το κατεβάσουν”, “Δεν θα πιστέψεις τι έπαθε μετά από 10 ημέρες χωρίς νερό (…μάλλον πέθανε…)”, “Η απίστευτη αντίδραση του Obama όταν γνώρισε τον…Αγάπη Μόνο” κλπ.
Ο νέος αλγόριθμος έχει τεθεί ήδη σε λειτουργία, αλλά θα χρειαστεί να περάσουν μερικές εβδομάδες μέχρι να δούμε ουσιαστικές αλλαγές στο News Feed μας.
ΠΗΓΗ: techgear.gr