Η νέα ανησυχία της εταιρείας αφορά τη δυνατότητα εύρεσης εργασίας μέσα από το κοινωνικό δίκτυο της, κάτι που συνεπάγεται ότι θέλει να ανταγωνιστεί άμεσα το LinkedIn.


Η εταιρεία ξεκίνησε τις δοκιμές σε ορισμένες Facebook Pages με την προσθήκη της ξεχωριστής καρτέλας “Jobs” όπου θα μπορούν να ανεβάζουν αγγελίες για θέσεις εργασίας και οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα αποστολής βιογραφικού και άμεσης επικοινωνίας με την εκάστοτε επιχείρηση.

Οι διαχειριστές των Facebook Pages θα έχουν πρόσβαση στην καρτέλα Jobs για να ανοίξουν αγγελία στην οποία θα δηλώνουν τον τίτλο της εργασίας, το θέμα, τον μισθό κ.ά. Μετά τη δημοσίευση, η αγγελία θα εμφανίζεται και στο News Feed όσων ακολουθούν τη συγκεκριμένη FB Page. Αν κάποιος ενδιαφέρεται θα μπορεί να πατήσει το κουμπί “Apply Now” και στη συνέχεια θα του εμφανίζεται μια τυπική φόρμα για να συμπληρώσει τα απαιτούμενα στοιχεία. Η αίτηση θα εμφανίζεται στον διαχειριστή ως εισερχόμενο μήνυμα.

Είναι σαφής η πρόθεση της Facebook να εκμεταλλευτεί ακόμη περισσότερο τους περίπου 1.8 δισ. χρήστες του κοινωνικού δικτύου, αφού θα μοιράζονται περισσότερα “αληθινά” στοιχεία για τον εαυτό τους λόγω της πιθανής αλληλεπίδρασης με επιχειρήσεις μέσα από το κοινωνικό δίκτυο. Σίγουρα μια τέτοια εξέλιξη θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά τη λειτουργία του LinkedIn, το οποίο αυτή τη στιγμή διαθέτει 467 εκατ. χρήστες.

ΠΗΓΗ: techgear.gr