Ποια είναι αυτή; Ότι ο χρήστης επιτρέπει στη Google να σαρώνει τα emails του για να του παρουσιάζει διαφημίσεις ανάλογα με τις συνήθειες και τα γούστα του.

Όπως ήταν λογικό, όμως, μετά από τόσα χρόνια έχουν βρεθεί πολλοί εναλλακτικοί τρόποι για να παρακολουθεί η Google τις προσωπικές συνήθειες των χρηστών και γι’ αυτό ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα ότι αργότερα μέσα στο 2017 θα σταματήσει την πρακτική της σάρωσης των emails.

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πάψουμε να βλέπουμε διαφημίσεις στον λογαριασμό μας. Απλά θα χρησιμοποιούνται άλλοι δείκτες για εξυπηρέτηση των στοχευμένων διαφημίσεων (π.χ. ιστορικό αναζητήσεων, προτιμήσεις στο YouTube), σε μια προσπάθεια να εκσυγχρονιστεί το Gmail στα επίπεδα των άλλων υπηρεσιών της εταιρείας.

ΠΗΓΗ: techgear.gr