Η αναμενόμενη στροφή της Facebook στο original περιεχόμενο είναι πλέον γεγονός, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε τη νέα πλατφόρμα “Watch” χαρακτηρίζοντας την ως “μια νέα πλατφόρμα για shows στο Facebook”. Αν κρίνουμε από τα πρώτα screenshots, το Watch προορίζεται να λειτουργήσει ως μια εναλλακτική του YouTube που θα είναι ενσωματωμένη στο κοινωνικό δίκτυο και προσβάσιμη από ειδική καρτέλα.


Οι δημιουργοί θα έχουν στα χέρια τους νέα εργαλεία για την δημοσίευση videos και φυσικά θα μπορούν να κερδίσουν χρήματα μέσα από διαφημίσεις που θα προβάλλονται σε αυτά. Δεν λείπουν, προφανώς, τα social στοιχεία για διαμοιρασμό και σχολιασμό, ενώ οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να γίνονται συνδρομητές σε κανάλια, να δέχονται ειδοποιήσεις για νέα videos και να αποθηκεύουν σε λίστα αυτά που τους ενδιαφέρουν περισσότερο για να τα παρακολουθήσουν αργότερα. Εκτός από τα videos που θα μπορεί να ανεβάζει ο καθένας, σταδιακά θα προστεθεί και πρωτότυπο υλικό από επαγγελματίες και studios, οπότε, δεν θα είναι απίθανο μελλοντικά να μπει κάποιου είδους συνδρομή.

Το Facebook Watch είναι προσβάσιμο από σήμερα σε ορισμένους χρήστες στις ΗΠΑ και αναμένεται γενικότερο λανσάρισμα σε όλους μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

ΠΗΓΗ: techgear.gr