Στο μεγαλύτερο διάστημα της φετινής σεζόν ο Ολυμπιακός έπαιζε μπροστά σε συγγενείς και φίλους. Τα διαρκείας που διέθεσε η ΚΑΕ ήταν λίγα, ενώ η απογοήτευση και η δυσπιστία του κόσμου ήταν εμφανής δια της απουσίας του. Κάτι, όχι και τόσο παράλογο, αφού οι φίλοι των ερυθρόλευκων είχαν πικραθεί αρκετά τα προηγούμενα χρόνια από τις αποτυχημένες προσπάθειες της ομάδας να επιστρέψει στην κορυφή.
Πλέον τίποτα δεν θα είναι το ίδιο. Ο θρίαμβος του Ολυμπιακού σε Ελλάδα και Ευρώπη θεωρείται βέβαιο ότι θα αλλάξει τα δεδομένα και θα ξαναμαζέψει για τα καλά τους οπαδούς στο γήπεδο. Ο ενθουσιασμός είναι μεγάλος, η ομάδα έχει προοπτική να συνεχίσει να μαζεύει τίτλους και όλα δείχνουν ότι από τον Σεπτέμβριο το ΣΕΦ θα είναι πολύ ζεστό.
Σε αυτό φυσικά θα βοηθήσει και η ίδια η ΚΑΕ που έχει ήδη αρχίζει να προετοιμάζεται για την επόμενη σεζόν. Τα εισιτήρια διαρκείας αναμένεται να βγουν πολύ νωρίτερα, σε τιμές που θα συμβαδίζουν με τα οικονομικά δεδομένα της εποχής. Στόχος του Ολυμπιακού είναι να δημιουργήσει νέο ρεκόρ στα διαρκείας και ως εκ τούτου θα διευκολύνει όσους φιλάθλους θέλουν να κλείσουν τη δική τους θέση στο φαληρικό στάδιο.
Από την άλλη οι άνθρωποι του Ολυμπιακού εξετάζουν το ενδεχόμενο να φέρουν τον κόσμο τους πιο… κοντά στην ομάδα, αφού το κενό μεταξύ της κερκίδας και του παρκέ είναι αποκρουστικό. Το πώς ακριβώς θα γίνει πράξη η συγκεκριμένη σκέψη δεν έχει αποφασιστεί ακόμη (είναι πιθανό να επιστρέψουν οι πτυσσόμενες εξέδρες), όμως το βέβαιο είναι ότι οι ερυθρόλευκοι κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση.
Το τμήμα μάρκετινγκ της ΚΑΕ άλλωστε λειτουργεί άψογα, έχει πρωτοποριακές ιδέες και ειδικά μετά την κατάκτηση των δύο τροπαίων θα μπορέσει να λειτουργήσει μέσα σε κλίμα ευφορίας.