Τι είπε χθες ο κ. μελής; "Είναι λίγο ουτοπικό να μιλήσουμε για το όραμά μας, όταν δεν έχουμε εξασφαλίσει το "οξυγόνο", που θα αναπνέουμε όλη τη χρονιά! Τα δεδομένα ήταν τέτοια, αναφορικά στον βασικό χορηγό, που αναλαμβάνοντας τη διοίκηση, έπρεπε να πιάσουμε το θέμα ουσιαστικά από το μηδέν! Μην ξεχνάτε ότι αυτοί οι πόροι, μαζί με το ποσοστό από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, αποτελούν το μεγάλο κομμάτι του προϋπολογισμού των περισσοτέρων ομάδων, όπως και του αντίστοιχου του ίδιου του Συνδέσμου".

Ας ξεκινήσουμε από το "Α", λες και μαθαίνουμε το αλφάβητο. Ακόμα και πρωτοετείς των σχολών μάρκετινγκ γνωρίζουν ότι όταν επιχειρείς να προωθήσεις (βλέπε πουλήσεις) ένα προϊόν, δεν το μειώνεις. Όταν λες "πρέπει να πιάσουμε το θέμα από το μηδέν", δεν περιμένεις να έρθει ο ΟΠΑΠ (εν προκειμένω και να σε "χρυσώσει).

Πάμε στην ουσία. Όταν πείστηκε (ο ίδιος είπε, στη συνέντευξή του, ότι αυτό συνέβη 15 μέρες πριν τις εκλογές) γνώριζε ότι η σύμβαση με τον ΟΠΑΠ τελειώνει. Παράλληλα είχε στα χέρια του τηλεοπτικό συμβόλαιο, προίκα από τον προκάτοχό του. Συνεπώς δεν ξεκίνησε από το μηδέν, αλλά από του δρόμου τα μισά.

Δεν έπρεπε να βάλει δύο καρπούζια σε μια μασχάλη, όπως έκαναν άλλοι πρόεδροι πριν από αυτόν, κυνηγώντας και χορηγό και τηλεόραση, αλλά να μονοδρομήσει το ενδιαφέρον του σε ένα σημείο. Μάλιστα, πριν τις εκλογές υπόσχονταν (τόσο ο ίδιος, όσο και το υποστηρικτικό του γκρουπ) αυξημένα έσοδα, καθώς γνώριζαν -όσο κανείς- τα τερτίπια του μάρκετινγκ και των πωλήσεων. Έτσι έλεγαν…

Έχουν περάσει δύο μήνες από τις εκλογές, απέχουμε κάτι λιγότερο από ενάμιση μήνα από το τζάμπολ κι έχει γίνει (κατά δήλωσή του, στην ίδια συνέντευξη) όλη κι όλη μια συνάντηση γνωριμίας με τον ΟΠΑΠ. Με αυτόν τον ρυθμό, είναι βέβαιο ότι ο κεντρικός χορηγός θα έχει κλείσει πριν το τζάμπολ του πρωταθλήματος του 2021 (καλά να είμαστε).

Για όσους ενδεχομένως δεν γνωρίζουν, η πρώτη κίνηση του νέου προέδρου ήταν να απομακρύνει τον υπεύθυνο μάρκετινγκ του ΕΣΑΚΕ. Και πολύ καλά έκανε, καθώς χρειάζεται δικούς του ανθρώπους σε καίρια πόστα. Αυτό ήταν το λάθος του Γιώργου Χαλβατζάκη, ότι χρησιμοποίησε αυτούς που βρήκε και δεν έκανε βαθύτερες τομές, αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο.

Ο Μιχάλης Μελής ήταν "αόρατος" μέχρι να διεκδικήσει το χρίσμα του προέδρου. Εξίσου "άφαντος" είναι κι αφού το πήρε. Στην πρώτη δημόσια τοποθέτησή του, από τη μια μείωσε την αξία του προϊόντος (μιλώντας με μαρκετινίστικους όρους), από την άλλη ΔΕΝ έδειξε να έχει ξεκάθαρη στόχευση, πλάνο και χρονοδιάγραμμα. Όλα αυτά, όμως, έχουν μικρή σημασία.

Το χειρότερο κομμάτι της συνέντευξης που παραχώρησε είναι ότι γκρίνιαξε που οι "μεγάλοι" έσπασαν την κεντρική διαχείριση. "… Αυτή τη στιγμή που συζητάμε με τον ΟΠΑΠ, με τον οποίο έχουν ήδη υπογράψει ξεχωριστό συμβόλαιο οι τρεις μεγάλες αθηναϊκές ομάδες. Αυτό από μόνο του είναι ένα πρόβλημα! Δηλαδή αυτή η έλλειψη κεντρικής διαχείρισης αποδυναμώνει την ίδια την διαπραγμάτευση" είπε και συμφωνώ απόλυτα μαζί του.

Μόνο που οι δύο εκ των τριών (Παναθηναϊκός και ΑΕΚ) ήταν εκ των υποστηρικτών του. Ήταν οι ομάδες πάνω στις οποίες στηρίχθηκε (όχι μόνο για την ψήφο) για να βγει. Άρα είχε επαφή μαζί τους. Αφού γνώριζε ότι πρέπει να βρει κεντρικό χορηγό, δεν φρόντισε να εξασφαλίσει τη στήριξή τους;

Συγνώμη, αλλά αν κάποιος μου ζητούσε να κατεβώ για πρόεδρος, θα θεωρούσα δεδομένη τη στήριξή του στα "καυτά" θέματα, διαφορετικά δεν θα δεχόμουν να εκτεθώ. Δεν είναι υποχρεωτικό να σκέφτεται έτσι ο Μιχάλης Μελής, αλλά αν μέσα σε δύο μήνες, χωρίς να έχει κάνει κάτι άλλο πέρα από τη συνέντευξη, όχι μόνο δείχνει πελαγωμένος στο θέμα της κεντρικής χορηγίας, αλλά δεν μπορεί να "πατήσει" πάνω σε αυτούς που τον έβγαλαν πρόεδρο, τι να περιμένουμε στη συνέχεια;

Αν δεν θέλει να περάσει στην ιστορία με αρνητικό πρόσημο, καλά θα κάνει να σηκώσει τα μανίκια. Κληρονόμησε ένα πρωτάθλημα, το οποίο κατά γενική ομολογία ήταν το κορυφαίο των τελευταίων δεκαετιών, ένα πολύ καλό τηλεοπτικό συμβόλαιο και σε δύο μήνες ψάχνουμε για τη 14η ομάδα και για κεντρικό χορηγό. Τα οποία και να τα βρει, δεν θα έχει κάνει το… κάτι παραπάνω, που "υποσχέθηκε" για να βγει…