«Δεν έχουμε τι να πουλήσουμε», μου έλεγε, μελαγχολικός, άνθρωπος με πολυετή θητεία στο χώρο του αθλητικού Τύπου.
«Δεν φταίει μόνο η οικονομική κρίση και το ίντερνετ και το ραδιόφωνο για τη βουτιά των εντύπων. Είναι και η παρακμή του ίδιου του αντικειμένου. Κοίταξε γύρω σου και πες μου τι μπορεί να πλασάρει μία σοβαρή αθλητική εφημερίδα χωρίς να την πάρουν στο ψιλό. Για Ελλάδα μιλάμε».
Αυτό το τελευταίο είναι που κάνει τη διαφορά. Για Ελλάδα μιλάμε…
Διαβάστε αναλυτικά στο gazzetta.gr