Ο οποίος αποτυπώθηκε και με νούμερα στους λογαριασμούς των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της ομάδας του Πειραιά. Η ΚΑΕ έδωσε σήμερα (28/7) στη δημοσιότητα τους αριθμούς της διάδρασης των φιλάθλων του Ολυμπιακού και του μπάσκετ στην Ελλάδα... εντυπωσιακά πράγματι νούμερα για τα ελληνικά δεδομένα.
Ο Σάσα Βεζένκοφ αναδείχτηκε, λοιπόν MVP των Social Media αυτό το καλοκαίρι.
Διαβάστε επίσης...
Συγκεκριμένα, το βίντεο με το οποίο ανακοινώθηκε η απόκτησή του είχε στο Instagram είχε 2,5 εκατομμύρια προβολές, 82,7 χιλιάδες likes, 2.436 σχόλια, ενώ 2070 το αποθήκευσαν! Στο X είχε 606.000 προβολές, 1.610 αναδημοσιεύσεις και 29.800 αλληλεπιδράσεις. Στο Facebook είχε 299.539 προβολές, 93.405 αλληλεπιδράσεις και 23.000 likes!