Εναι αναμφίβολα εντυπωσιακό το glass floor στο κλειστό του ΟΑΚΑ, με τον Παναθηναϊκό να παρουσιάζει όλες τις δυνατότητες που παρέχονται στους φίλους της ομάδας μέσω του γυάλινου παρκέ.

Σε σχετική εκδήλωση για τους χορηγούς την Τρίτη (29/10) η «πράσινη» ΚΑΕ έδειξε πώς μπορούν τα logo να τοποθετηθούν με και χωρίς animation σε διαφορετικές φάσεις του παιχνιδιού, όπως στο τζάμπολ, στα τρίποντα, στα καρφώματα, στις διακοπές κ.ο.κ.

Παράλληλα, μέσω του νέου app "club 1908" οι πρωταθλητές Ευρώπης ετοιμάζουν έναν ολόκληρο ψηφιακό κόσμο, στον οποίο θα συμπεριλαμβάνονται από κανονικές video παραγωγές, συνεντεύξεις, ειδήσεις και radio podcast, μέχρι παιχνίδια, στατιστικά και στιγμιότυπα.

Επίσης, οι χρήστες του εν λόγω app θα μπορούν να προμηθεύονται τα εισιτήρια των αγώνων και τα επίσημα προϊόντα της ομάδας από το νέο e-shop, που θα ενταχθεί στο "club 1908".