Aυτό είναι το αποτέλεσμα της κατάταξης των αθλητικών εμπορικών σημάτων, που καταρτίζεται με βάση την «POWA Index», έναν δείκτη που εξετάζει δεδομένα, την σχέση με τα ΜΜΕ, ψηφιακές πλατφόρμες και τις αλληλεπιδράσεις με τους φιλάθλους, προκειμένου να προσδιοριστεί το πιο ισχυρό σήμα, επιτρέποντας στις εταιρείες να εφαρμόσουν τις στρατηγικές χορηγίας τους.
Το αμερικανικό πρωτάθλημα μπάσκετ καταλαμβάνει την πρώτη θέση, με δείκτη ίσο με 97.264, ενώ στη δεύτερη και στην τρίτη θέση βρίσκονται δύο ποδοσφαιρικοί σύλλογοι, η Ρεάλ Μαδρίτης (85.768) και η Μπαρτσελόνα (84.369). Είναι χαρακτηριστικό, ότι η πρωταθλήτρια Ευρώπης υποχώρησε στη δεύτερη θέση μετά την πώληση του Κριστιάνο Ρονάλντο.
Παρόλο που το ΝΒΑ βρίσκεται στην κορυφή της λίστας, κανένας από τους συλλόγους που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα δεν βρίσκεται στον κατάλογο των 20 πιο ισχυρών σημάτων.
Ωστόσο, οι ΗΠΑ έχουν να παρουσιάσουν και άλλα επαγγελματικά πρωταθλήματα, όπως το National Football League (NFL-4ο), Major League Baseball (MLB-11ο) και μόλις μία ομάδα, τους Νιου Ιγκλαντς Πάτριοτς (20οι) από το NFL.
Κοιτάζοντας τον ποδοσφαιρικό κόαμο είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι έως και 14 από τα 20 σήματα στην κατάταξη, ανήκουν σε αυτό το άθλημα. Εκτός από Ρεάλ Μαδρίτης και Μπαρτσελόνα που αναφέρθηκαν ήδη, υπάρχουν ακόμη η ισπανική Laliga (8η θέση), το UEFA Champions League (7η) και το Μουντιάλ 2018 (15ο).
Όσον αφορά στους ποδοσφαιρικούς συλλόγους, η Premier League (5η) κυριαρχεί, με την παρουσία των Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (6η), Αρσεναλ (9η), Λίβερπουλ (10η), Τσέλσι (13η) και της Μάντσεστερ Σίτι (19η). Μία ομάδα έχουν η Ιταλία (Γιουβέντους-12η), η Γαλλία (Παρί ΣΖ-14η) και η Γερμανία (Μπάγερν-18η).
Η Formula 1 (16η) και η Indian Premier League (κρίκετ-17η), συμπληρώνουν την πρώτη εικοσάδα με τα πιο ισχυρά εμπορικά σήματα στον κόσμο.