Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της ομάδας KillaCycle Racing (στην οποία ανήκει η Χάκανσον), η οδηγός με το «σπιτικής» κατασκευής όχημα έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ ταχύτητας για ηλεκτρική μοτοσικλέτα επιτυγχάνοντας κορυφαία ταχύτητα 382,219 χλμ/ ώρα και μέσο όρο two-way 387,328 χλμ/ ώρα. Το εν λόγω ρεκόρ την καθιστά επίσης την ταχύτερη γυναίκα- οδηγό μοτοσικλέτας στον κόσμο.
perierga.gr - Ηλεκτρική μοτοσικλέτα σπάει ρεκόρ με 387 χλμ/ώρα και γυναίκα οδηγό!
Σύμφωνα με την ομάδα KillaCycle Racing, το νέο ρεκόρ επίσης αποτελεί ρεκόρ και για κάθε είδος μοτοσικλέτας sidecar, περιλαμβανομένων των αντίστοιχων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς το προηγούμενο ρεκόρ ήταν 224,201 χλμ/ ώρα και το κατείχε ο Τζον Στιγκ. «Πρόκειται για ένα πραγματικά ιστορικό γεγονός» δήλωσε η Χάκανσον. «Είναι η πρώτη φορά μέσα σε διάστημα μεγαλύτερο του ενός αιώνα που ένα ηλεκτρικό όχημα κερδίζει την εσωτερική καύση σε ένα είδος οχήματος. Η τελευταία φορά που συνέβη αυτό ήταν το 1899, όταν το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο ήταν το ηλεκτρικό “La Jamais Contente”, που οδηγούσε ο Καμίλ Τζενάτζι στα 65 μίλια ανά ώρα. Από τότε, η εσωτερική καύση κυριαρχούσε στα πάντα».
Η 33χρονη οδηγός είναι φοιτήτρια PhD (μηχανολόγος- μηχανικός) στο NSF Center for High Voltage/ Temperature Materials and Structures στο Πανεπιστήμιο του Ντένβερ. Το KillaJoule αποτελεί ένα project- χόμπι το οποίο πραγματοποίησε με τον σύζυγό της, Μπιλ Ντιουμπ, επίσης μηχανολόγο μηχανικό και ερευνητή στην Υπηρεσία Ωκεανών και Ατμόσφαιρας των ΗΠΑ (NOAA). Το 80% του οχήματος κατασκευάστηκε στο γκαράζ τους, ενώ το όλο project διήρκεσε πέντε χρόνια, με περιορισμένο budget. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της ομάδας KillaCycle Racing, ο πραγματικός χαρακτήρας του KillaJoule – μήκους 5,6 μέτρων, βάρους 700 κιλών και ιπποδύναμης 400 ίππων- είναι «μεταμφιεσμένος οικο-ακτιβισμός».
πηγή: econews.gr