Στη βιομηχανική Ευρώπη του 19ου αιώνα, Γερμανοί και Γάλλοι πρωτοστάτησαν στην κατασκευή της μοτοσικλέτας, που εκείνη την εποχή δεν ήταν παρά ένα ποδήλατο με μηχανή.

Οι Γάλλοι έβαλαν πρώτοι τα πετάλια στο ποδήλατο και μια μορφή μηχανής και οι Γερμανοί την εξέλιξαν με τη μηχανή εσωτερικής καύσης. Στη συνέχεια ήρθαν και πάλι οι Γάλλοι για να φτιάξουν μικρότερους και συμπαγείς κινητήρες. Η πρώτη μηχανή είχε όνομα «Ράιτβαγκεν» (Reitwagen) και δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα ποδήλατο με ξύλινο σκελετό και δύο μικρές βοηθητικές ρόδες και σέλα, που παραπέμπει ευθέως στην ιππασία. Το τιμόνι έχει μινιμαλιστικό στιλ και σε επίπεδο σχεδιασμού το συγκεκριμένο όχημα δεν έχει να επιδείξει πολλά, αν και αντικατοπτρίζει απόλυτα το μεταβατικό στάδιο της τεχνολογίας στο τελευταίο τέταρτο του 19ου αιώνα. Αυτό που την ξεχώριζε ουσιαστικά από ένα απλό ξύλινο τρίτροχο ποδήλατο ήταν ο τετράχρονος μονοκύλινδρος κινητήρας 264 κ.εκ. με ισχύ μισού ίππου, που είχε ενσωματώσει ο Ντάιμλερ. Διαβάστε το υπόλοιπο θέμα στο mixanitouxronou.gr