Όπως περιμένει κανείς, το Cinquone βασίζεται στο Abarth 500. Ωστόσο το τόσο ακραίο όσο και brutal bodykit με το οποίο εξοπλίζει η Romeo Ferraris το μικρό Abarth, του δίνει ένα εντελώς διαφορετικό στυλ. Το Cinquone μοιράζεται το bodykit με το ομώνυμο, πρωτότυπο αγωνιστικό που συμμετέχει στο Ιταλικό Endurance Touring Car Championship. Είναι πλατύτερο από το εργοστασιακό, αφήνει ένα ευμεγέθες άνοιγμα για το intercooler, διαθέτει πλαϊνές ποδιές και νέο πίσω προφυλακτήρα με μία κεντρική απόληξη της εξάτμισης. Προαιρετικά, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν το Carbon pack, σε matte ή glossy φινίρισμα που τοποθετεί ανθρακονημάτινα καλύμματα καθρεπτών, καλύμματα για τις κολώνες, αεροτομή, χειρολαβές και πλαίσια για τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω.
Όσον αφορά στον κινητήρα, ο 1400άρης T-Jet είναι διαθέσιμος σε τρεις εκδόσεις. Μία με 160 άλογα και 230 Nm ροπής στο απλό Cinquone, μία με 210 άλογα και 310 Nm ροπής στο Cinquone S και την ισχυρότερη, με τα 248 άλογα και τα 330 Nm ροπής στο Cinquone Corsa. Οποιαδήποτε έκδοση επιλεχθεί από τον υποψήφιο πελάτη, ο κινητήρας συνδυάζεται με 5-τάχυτο χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο. Άξιο αναφορά είναι και το γεγονός ότι ο κινητήρας πληροί της προδιαγραφές ρύπων Euro6.
Οι επιδόσεις είναι σε κάθε περίπτωση ανάλογες της ιπποδύναμης. Το κορυφαίο Cinquone S όμως, είναι σε θέση να επιταχύνει έως τα 100 km/h από στάση σε 5.5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του, φτάνει τα 240 km/h. Με τέτοιου είδους ταχύτητες, ο κορυφαίος έλεγχος του αμαξώματος αλλά και το καλύτερο δυνατό σύστημα πέδησης είναι φυσικά προαπαιτούμενα. Γι’ αυτό, η Romeo Ferraris εξοπλίζει το Cinquone S και το Cinquone Corsa με αμορτισέρ της Bilstein και ελατήρια της Eibach –στο απλό Cinquone η ανάρτηση είναι αυτή του Abarth 500- ενώ μέσα στους 18άρες ζάντες ελαφρού κράματος, κρύβονται τα φρένα της Brembo με 4-πίστονες δαγκάνες σε δίσκους 305 χιλιοστών για τον εμπρός άξονα και οι μονοπίστονες δαγκάνες σε δίσκους 240 χιλιοστών πίσω –και πάλι, τα φρένα του απλού Cinquone, είναι αυτά που έχει stock το Abarth 500.
Για όποιον πελάτη θεωρεί πως τα 1.030 κιλά του Cinquone S ή του Cinquone Corsa είναι υπερβολικά, μπορεί να επιλέξει το προαιρετικό, “Leggero” πακέτο που αντικαθιστώντας το stock καπό και πορτ-μπαγκάζ με ανθρακονημάτινα, αφαιρώντας τις επενδύσεις από τις πόρτες, το air condition και το ηχοσύστημα και αλλάζοντας τα γυάλινα παράθυρα με αντίστοιχα από plexiglass, μειώνει το βάρος στα 970 κιλά.
Τέλος, το εσωτερικό του Romeo Ferraris Cinquone είναι ποιοτικό και μπορεί να είναι και πολυτελές. Η εταιρία δίνει την δυνατότητα, με το ανάλογο αντίτιμο φυσικά, εξοπλισμού του μοντέλου της με δερμάτινες ή alcantara επενδύσεις, με ανθρακονημάτινα διακοσμητικά και ότι άλλο επιθυμεί. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα μετατροπής του Cinquone σε διθέσιο, ενώ προσφέρεται τόσο σε coupe όσο και σε cabrio έκδοση. Τέλος, να αναφέρουμε ότι η τιμή του Cinquone, ξεκινά από τα €47.762 με το Cinquone S να ξεκινά από τα €60.722 και το Cinquone Corsa από τα €66.980.
ΠΗΓΗ: manbook.gr