Ταυτόχρονα- με δεδομένη την εγκατάλειψη του Ρόσμπεργκ- πλησίασε ακόμα περισσότερο στον 3ο προσωπικό παγκόσμιο πρωτάθλημά του, το οποίο θα το χάσει μόνο αν επιδοθεί σε παρατεταμένη αγωνιστική αυτοκτονία.
Δεύτερος ο Φέτελ, τρίτος ο υπέροχος σήμερα Πέρεζ, έβαλαν τα...τιμόνια τους και έβγαλαν τα μάτια τους Ράικονεν και Μπότας.
Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή:
Εκκίνηση- ώρα για «μαγεία» Κίμι και Α.Α.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Νίκο Ρόσμπεργκ δεν πιάστηκε τετράτροχο κορόιδο όπως στην Ιαπωνία και έφυγε μπροστά εύκολα, ο Ράικονεν έπιασε στον ύπνο Φέτελ και Μπότας και πετάχτηκε από 5ος στην 3η θέση, όμως πίσω τους έγινε ο- κακώς εννοούμενος- κακός χαμός: ο Χούλκενμπεργκ έκανε ένα μεγαλοπρεπές τετ-α-κε και πήρε μαζί του τον Έρικσον, με αποτέλεσμα να γεμίσει θραύσματα η πίστα και να κριθεί αναγκαία η παρουσία του Αυτοκινήτου Ασφαλείας.
Το Α.Α. δε θα έμενε για πολύ στην πίστα, τελικά, καθώς- υπό το άγρυπνο βλέμμα του Βλαντιμίρ Πούτιν- οι Ρώσοι «σκοτώθηκαν» να μαζέψουν τα υπολείμματα μονοθεσίου σε λιγότερο από 2 γύρους.
Μετά το μενού είχε...
Λευκή πετσέτα, τρομακτικό ατύχημα Γκροζιάν και... Α.Α.
Μετά την επανεκκίνηση του αγώνα, ο Νίκο Ρόσμπεργκ προσπάθησε ν' αυξήσει τη διαφορά του από τον Λιούις Χάμιλτον πριν ενεργοποιηθεί το DRS, όμως ο παγκόσμιος πρωταθλητής, με δύο ταχύτερους συνεχόμενους γύρους έμενε πεισματικά κολλημένος πίσω του, μέχρι που η Μέρσεντες με το νούμερο 6 στο ρύγχος αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα μηχανοκίνητα μέρη της: το μονοθέσιο του Γερμανού παρέδωσε ανεξήγητα πνεύμα, ο Χάμιλτον δέχτηκε το πρόωρο χριστουγεννιάτικο δώρο και χάθηκε στο βάθος, και ο Νίκο πήγε στο μποξ του προκειμένου να πετάξει τη λευκή πετσέτα στη διεκδίκηση του φετινού τίτλου.
Ωστόσο, με τη ζωή να συνεχίζεται στην πίστα, ο Ρομέιν Γκροζιάν στην προσπάθειά του να πλησιάσει τον Μπάτον για την 11η θέση, αντιμετώπισε πρόβλημα υπερστροφής, έχασε τελείως το πίσω μέρος της Λότους με αποτέλεσμα να «καρφωθεί» εντυπωσιακά στις προστατευτικές μπαριέρες, τρομάζοντας τους πάντες, αρχικά, για να τους καθησυχάσει λίγα δεύτερα αργότερα βγαίνοντας σώος και αβλαβής από το μονοθέσιό του.
Βέβαια, αυτό το ατύχημα δημιούργησε αλυσιδωτές αντιδράσεις, με πρώτη το Αυτοκίνητο Ασφαλείας που επέστρεψε για να «γράψει» μερικούς ακόμα γύρους.
Καλώς το παιδί (Α.Α.), τα κόκκινα παιδία παίζει
Η δεύτερη παρουσία του Αυτοκινήτου Ασφαλείας στην πίστα κράτησε λίγο περισσότερο από την πρώτη (για 4 γύρους), όμως όταν επέστρεψε στη «φωλιά» του στον 17ο, οι δύο Φεράρι επιδόθηκαν σε μια εσωτερική μάχη άνευ- πρόσφατου, τουλάχιστον- προηγουμένου: ο Φέτελ πήγε να περάσει στην ευθεία εκκίνησης- τερματισμού, ο Κίμι βγήκε εκτός πίστας και παρέμεινε μπροστά, όμως μετά ο Γερμανός τον πέρασε στην επόμενη ευθεία, με τον “Iceman” να διαμαρτύρεται στο team radio πως έχασε πολύ εύκολα τη μάχη, δίνοντας το έναυσμα για τις θεωρίες συνωμοσίας περί ευνοϊκής μεταχείρισης του τετράκις παγκόσμιου πρωταθλητή από τη Σουντερία να ξεσαλώσουν.
Με τους γύρους να περνάνε, όμως, είχε φτάσει η στιγμή για τα πρώτα πιτ των οδηγών.
Ώρα για διάλειμμα, ώρα για πιτ στοπ
Σον 27ο γύρο ο δεύτερος Μπότας- βλέποντας τον Φέτελ να τον πλησιάζει με καταιγιστικούς ρυθμούς- αποφάσισε να μπει στα πιτ, έκαν 3.4 δευτερόλεπτα και όταν ξαναβγήκε στην πίστα γνώρισε τις ξεχωριστές χάρες τις κίνησης, χάνοντας συνεχώς χρόνο.
Ο Γερμανός πιλότος της Φεράρι μπήκε 4 γύρους αργότερα, έκανε 2.2 και πέρασε εύκολα μπροστά από τον Φινλανδό της Γουίλιαμς, ενώ ο Κίμι (32ος γύρος, 2.2 και αυτός) βγήκε ρύγχος με ρύγχος με τον συμπατριώτη του για να μείνει, όμως, πίσω του.
Ο Χάμιλτον, με τη σιγουριά του πρώτου μπήκε και βγήκε διατηρώντας με χαρακτηριστική άνεση το νούμερο 1 δίπλα στο όνομά του στην κατάταξη κι από κει και πέρα...
Ο «Βασιλιάς» δεν πεθαίνει, ζήτω ο «Βασιλιάς»!
Στους εναπομείναντες 25, περίπου γύρους, συνέβησαν πολλά ενδιαφέροντα τα οποία, όμως, δεν επηρέασαν καθόλου τον συνήθη νικητή. Στην πιο σημαντική και εντυπωσιακή μάχη- αυτή για την τρίτη θέση- Μπότας και Ράικονεν πέρασαν στον προτελευταίο γύρο τον Πέρεζ (που είχε τα πιο φθαρμένα λάστιχα από όλους στην πίστα), όμως στο 53ο και τελευταίο πέρασμα ο Κίμι κυνήγησε μέχρι τέλους το βάθρο, με αποτέλεσμα να συγκρουστούν μεταξύ τους και ο Σέρχιο να δικαιώνεται για τον μυθικό του αγώνα, φέρνοντας την Φορς Ίντια στο τρίτο σκαλί!
Την ελαφρώς ανόητη σύγκρουση εκμεταλλεύτηκε και ο Μάσα που ανέβηκε στην 4η θέση, ο Μπότας εγκατέλειψε και ο Κίμι έφτασε μετά χιλίων βασάνων στον τερματισμό για να πάρει τους βαθμούς της 5ης θέσης. Κβίατ, Νασρ, Μαλντονάντο, Μπάτον και Αλόνσο (οι δύο ΜακΛάρεν μέσα στους βαθμούς- το λέει κανείς και αγωνιστικό θαύμα θαυμάτων) συμπλήρωσαν τη δεκάδα του επεισοδιακού αγώνα στο Σότσι.
Α, ναι: στη δεύτερη θέση ο Σεμπάστιαν Φέτελ συνέχισε να επιβεβαιώνει πως η πλήρης ανάσταση της Φεράρι δεν είναι μακριά, καθώς προσπέρασε στη βαθμολογία ακόμα και τον (άτυχο, όμως) Ρόσμπεργκ, ενώ λίγο πιο πάνω...
Λίγο πιο πάνω, στην πρώτη θέση, ο Λιούις Χάμιλτον πήρε την 9η φετινή του νίκη, αποσπάστηκε 66 ολόκληρους βαθμούς από τον Φέτελ και στους 4 αγώνες που απομένουν, μόνο με θαύμα θα χάσει τον 3ο του προσωπικό τίτλος.
Την τελευταία διετία, ο Βασιλιάς του αθλήματος είναι Άγγλος, ελαφρώς «περίεργος» (μα ξανθό βαμμένο μαλλί με σκουρόχρωμο δέρμα;), μα γρήγορος σαν το παρατσούκλι της προηγούμενης ομάδας του.
Ακριβώς: ένα σωστό «Ασημένιο Βέλος».
Αναλυτικά η κατάταξη:
Βαθμολογία πιλότων
1 Χάμιλτον 302
2 Φέτελ 236
3 Ρόσμπεργκ 229
4 Ραϊκόνεν 129
5 Μπότας 111
6 Μάσα 109
7 Κβίατ 74
8 Ρικιάρντο 73
9 Πέρες 54
10 Γκροζάν 44
11 Χούλκενμπεργκ 38
12 Φερστάπεν 32
13 Νασρ 23
14 Μαλδονάδο 20
15 Αλόνσο 12
16 Σάινθ 12
17 Έρικσον 9
18 Μπάτον 8
Βαθμολογία κατασκευαστών
1 Mercedes 531
2 Ferrari 365
3 Williams 220
4 Red Bull 147
5 Force India 92
6 Lotus 64
7 Toro Rosso 44
8 Sauber 32
9 McLaren 20
10 Manor 0
Πηγή: sdna.gr