Το ξεκίνημα του αγώνα βρήκε τον Λιούις Χάμιλτον να οδηγεί με ευκολία την κούρσα, έχοντας πίσω τον Σεμπάστιαν Φέτελ, στην τρίτη θέση τον Βαλέρι Μπότας και στην τέταρτη τον Κίμι Ραϊκόνεν. Στον 18ο γύρο, ο Βρετανός μπήκε να αλλάξει ελαστικά βάζοντας τη μαλακή γόμα μετά την ultra soft. Όταν όμως ξαναβγήκε, βρέθηκε πέμπτος πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν, τον οποίο αδυνατούσε να προσπεράσει.

Πέντε γύρους αργότερα, μπήκε στα πιτς και ο Ραϊκόνεν, με τη διαφορά ότι αυτός βγήκε μπροστά από τους Χάμιλτον και Φερστάπεν και βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα, αφού ήδη είχαν μπει στα πιτς και οι Μπότας-Ραϊκόνεν. Ο Γερμανός είχε καθαρή πίστα μπροστά του και δεν κοίταξε ποτέ πίσω του. Από ένα σημείο και μετά δεν έβλεπε καν τον δεύτερο Χάμιλτον, ο οποίος αντιμετώπιζε πρόβλημα με τη μαλακή γόμα. Πίσω τους βρέθηκαν Μπότας και Ραϊκόνεν, αλλά χωρίς να μπορούν να τον απειλήσουν.

Ανατροπές δεν υπήρξαν και έτσι ο Σεμπάστιαν Φέτελ, χωρίς να αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα, είδε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού, χαρίζοντας στη Ferrari την πρώτη νίκη της στην πίστα «Albert Park» μετά από δέκα ολόκληρα χρόνια. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ο Λιούς Χάμιλτον με Mercedes και στο τρίτο σκαλί ο ομόσταυλός του, Βαλέρι Μπότας. Την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ραϊκόνεν, Φερστάπεν, Μάσα, Πέρεζ, Σάινθ, Κβίατ και Οκόν.