Με τέτοιο TZAKΠΟΤ τάζεις όχι μόνο καλοκαιρινά ταξίδια, αλλά και ο,τι άλλο θες! Η αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη κλήρωση ξεκίνησε. Δοκίμασε και εσύ την τύχη σου και κατάθεσε το δελτίο σου σε ένα πρακτορείο ΟΠΑΠ μέχρι το βράδυ της Κυριακής στις 21:30.
Μάθε περισσότερα εδώ
Φέτος το καλοκαίρι 100 νικητές κερδίζουν από €10.000 στο Λαϊκό Λαχείο!
Θες αυτό το καλοκαίρι να ζήσεις τις διακοπές των ονείρων σου; Τώρα μπορείς. Γιατί στην ειδική καλοκαιρινή κλήρωση του Λαϊκού Λαχείου με τιμή €5 η πεντάδα, 100 νικητές θα κερδίσουν σίγουρα από €10.000! Γίνε και εσύ ένας από τους υπερτυχερούς της ειδικής καλοκαιρινής κλήρωσης του Λαϊκού Λαχείου και κάνε φέτος πραγματικότητα τις διακοπές που πάντα ονειρευόσουν.
Μάθε περισσότερα εδω
Ζήσε τη χαρά του παιχνιδιού μέσα στα όρια των γραμμών!
Ο ΟΠΑΠ επιβεβαιώνει καθημερινά τη στρατηγική του δέσμευση στο Υπεύθυνο Παιχνίδι και ενισχύει συνεχώς την προσπάθειά του για τη δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος σε όσους χρησιμοποιούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του. Στο πλαίσιο της στρατηγικής του, ο ΟΠΑΠ ανέπτυξε μια νέα εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του καταναλωτικού κοινού με κεντρικό μήνυμα «Έξω από τις γραμμές δεν υπάρχει παιχνίδι». Η νέα καμπάνια του ΟΠΑΠ για το Υπεύθυνο Παιχνίδι μεταφέρει με δημιουργικό τρόπο την ουσία της στρατηγικής του ΟΠΑΠ: Όλοι πρέπει να σεβόμαστε τους κανόνες του Υπεύθυνου Παιχνιδιού για να παραμείνει το παιχνίδι διασκεδαστικό.
Τα Φεστιβάλ Αθλητικών Ακαδημιών ολοκλήρωσαν το «ταξίδι» τους για φέτος
Τα φεστιβάλ Αθλητικών Ακαδημιών που διοργάνωσε ο ΟΠΑΠ για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά , ολοκλήρωσαν για φέτος το «ταξίδι» τους. Η αυλαία έπεσε την Κυριακή 11 Ιουνίου στην Καλλιθέα, με 810 παιδιά να συμμετέχουν σε παιχνίδια ομαδικότητας, επιδείξεις ολυμπιακών αθλημάτων και να αγωνίζονται ως παραολυμπιονίκες. Συνολικά στο πλαίσιο του προγράμματος διοργανώθηκαν φέτος δέκα μεγάλα φεστιβάλ αθλητισμού σε όλη την Ελλάδα, με την συμμετοχή 9.000 μικρών αθλητών και 16.000 γονέων και συνοδών.
Οι βραβεύσεις συνεχίζονται για τον ΟΠΑΠ
Δύο ακόμα σημαντικές διακρίσεις ήρθαν για τον ΟΠΑΠ στο κομμάτι της digital επικοινωνίας και συγκεκριμένα για την digital καμπάνια «Κάτι Καλύτερο» που έγινε με αφορμή τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας. Συγκεκριμένα, ο ΟΠΑΠ συγκέντρωσε δύο βραβεία στα Digital Media (DIME) Awards αποσπώντας ένα Gold και ένα Silver βραβείο στις κατηγορίες «Best Effectiveness Campaign» και «Best Tablet or Mobile Advertising». Η καμπάνια «Κάτι Καλύτερο» απέσπασε επίσης Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Mobile Campaign» ενώ κέρδισε Silver βραβείο και στην κατηγορία «Best Omnichannel Campaign (including non-Digital)» στα φετινά Peak performance awards. Μέσω της εφαρμογής «Κάτι Καλύτερο», η οποία συγκέντρωσε πάνω από 200.000 downloads, οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα να παίξουν και να αυξήσουν την προσφορά του ΟΠΑΠ. Μέσα από την μεγάλη συμμετοχή του κόσμου ο ΟΠΑΠ προσέφερε €3.286.177 για την ανακαίνιση των δύο παιδιατρικών νοσοκομείων «Αγία Σοφία» και «Παναγιώτη & Αγλαΐας Κυριακού»!