Η σχεδίαση και οι καινοτομίες που υιοθετήθηκαν είχαν σαν αποτέλεσμα, την επίτευξη πολύ καλής αεροδυναμικής επίδοσης. Κάτω από το όχημα, τρία καλύμματα (κάτω από τον κινητήρα, το εμπρός πάτωμα και το πίσω πάτωμα) βοηθούν στην εξομάλυνση και βελτιστοποίηση της ροής του αέρα, αυξάνοντας την απόδοση του καυσίμου.
Επίσης βελτιώνουν την ηχομόνωση προς όφελος της άνεσης στο εσωτερικό. Οι αεροδυναμικές εργασίες εξέλιξης επικεντρώθηκαν στη βελτιστοποίηση της εμπρός και πίσω αεροδυναμικής άντωσης για μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.
Ισχυρή βάση για το ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό, είναι η διάταξη του ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο. Αυτή η καινοτόμος διάταξη που δεν καταλαμβάνει πολύ χώρο τοποθετεί το ρεζερβουάρ χαμηλού προφίλ κάτω από τα εμπρός καθίσματα, κάτι που απελευθερώνει τον υποδαπέδιο χώρο ανάμεσα στα πίσω καθίσματα. Έτσι επιτρέπεται η τοποθέτηση του συστήματος Magic Seat της Honda που είναι δημοφιλές σε πολλά μοντέλα της μάρκας.
Το σύστημα Magic Seat επιτρέπει στο καθένα από τα διαιρούμενα 60:40 καθίσματα της δεύτερης σειράς να υιοθετούν διάφορες διατάξεις για μέγιστη ευελιξία στη μεταφορά ατόμων και φορτίων μέσα στο ευρύχωρο εσωτερικό. Με το σύστημα Magic Seat μπορεί να επιλέγεται ένα από τα τρία ?modes? από τη στάνταρ θέση των καθισμάτων.
Ο χώρος φόρτωσης είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία με χωρητικότητα 453 λίτρα με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση, που μπορεί να φτάσει τα 1.026 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Το φαρδύ άνοιγμα της πίσω πόρτας του νέου HR-V (1.180 χιλ.) και το χαμηλό ύψος φόρτωσης (650 χιλ.) δημιουργούν συνθήκες εύκολης πρόσβασης του χώρου αποσκευών.