Οι κατασκευαστές βλέπουν πως τα μεγάλα SUV και τα μεσαία-μεγάλα σεντάν θα διεκδικήσουν μεγαλύτερο μερίδιο από την πίτα των πωλήσεων τα επόμενα χρόνια. Για αυτό το λόγο έχουν δώσει έμφαση στο λανσάρισμα νέων μοντέλων, τα οποια θα αποτελέσουν τα βαριά χαρτιά τους στη μάχη που θα έρθει.
Οι κατάσκοποι μας έχουν συλλέξει αρκετές πληροφορίες σχετικά με το τι αναμένεται να δούμε τα επόμενα χρόνια και σας παρουσιάζουμε κατά αποκλειστικότητα τις πιο hot αφίξεις στα οικογενειακά μοντέλο.
Νέο Dacia Duster - Eνίσχυση εκ των έσω
Έρχεται του χρόνου
Τι νέο θα φέρει
- Μεγαλύτερες διαστάσεις
- Και 7θέσιο
- Turbo μοτέρ από 1.2 λίτρα
H επόμενη γενιά του Duster, η δεύτερη κατά σειρά, θα παρουσιαστεί το 2017 και με στοιχεία που θα ενσωματώσει από την μαμά Renault, το μοντέλο αναμένεται σημαντικά αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς αλλά και πάλι θα είναι προσιτό και ικανό όσον αφορά τον crossover χαρακτήρα του. Το Dacia Duster θα βασιστεί πάνω σε μια επιμηκυμένη εκδοχή της πλατφόρμας CMF B της Renault που θα χρησιμοποιεί και το επόμενο Nissan Juke, ωστόσο ως μικρομεσαίο θα είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από εκείνο (περίπου 4,3 μ.), ενώ θα λανσαριστεί και σε 7θέσιες εκδόσεις με αυξημένο μήκος αμαξώματος στα περίπου 4,5 μ. Εμφανισιακά, το νέο Duster δείχνει περισσότερο σύγχρονο και δυναμικό σχεδιαστικά προβάλλοντας άμεσα τον crossover χαρακτήρα του.
Με την υπάρχουσα γκάμα κινητήρων
Σε επίπεδο μηχανικών μερών, τόσο όσον αφορά στους κινητήρες όσο και στην ανάρτηση και το σύστημα τετρακίνησης που θα εφοδιάζουν το νέο Dacia Duster, δεν αναμένονται αλλαγές σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά. Στους κινητήρες λοιπόν θα συνεχίσουν την θητεία τους ο 1,2 λίτρων TCe βενζινοκινητήρας με τους 125 ίππους η οποία θα είναι και η μόνη επιλογή σε βενζίνη. Στους diesel θα παραμείνει ο 1,5 λίτρων dCi κινητήρας της Renault με τους 110 ίππους ενώ είναι πολύ πιθανό να μπει στην γκάμα και μια πιο ισχυρή έκδοση που θα χρησιμοποιεί τον 1,6 αντίστοιχο κινητήρα με απόδοση κοντά στους 130 ίππους. Η πίσω ανάρτηση στις προσθιοκίνητες εκδόσεις θα συνεχίσει να αποτελείται από την κλασική δομή του ημιάκαμπτου άξονα, ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις θα διαθέτουν άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Εμπρός, όλες οι εκδόσεις θα έχουν γόνατα ΜακΦέρσον και τριγωνικά ψαλίδια βάσης ως είθισται. Το σύστημα τετρακίνησης που θα συνδυάζεται αποκλειστικά με κάποιες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις αποτελείται από έναν ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη πριν από το πίσω διαφορικό. Η εμπλοκή του θα γίνεται μέσω ενός κλασικού περιστροφικού διακόπτη στην κονσόλα και θα διαθέτει τις επιλογές Auto (αυτόματη κατανομή της ροπής) και 4WD Lοck για κλείδωμα στο 50:50 μεταξύ των δύο αξόνων.
Mercedes GLB - Περιπετειώδης και πρακτική
Έρχεται το 2018
Τι νέο θα φέρει
- Νέο SUV βασισμένο στην B-Class
- Με έμφαση στην πρακτικότητα
- Με τους κινητήρες της GLA
Οι άνθρωποι της Mercedes-Benz κατοχύρωσαν το όνομα GLB, το οποίο και θα χρησιμοποιήσουν για ένα νέο crossover, που θα τοποθετηθεί στη γκάμα τους ανάμεσα από τις GLA και GLC.
Όπως προδίδει και το όνομά του, το νέο μοντέλο θα στηριχθεί στην B-Class, πατώντας σε μια ελαφρώς διευρυμένη εκδοχή της προσθιοκίνητης πλατφόρμας, που χρησιμοποιούν ήδη οι A-Class, CLA και GLA. Οι βασικές εκδόσεις, λοιπόν, θα είναι 4Χ2 προσθιοκίνητες, αλλά θα υπάρχει και η επιλογή για το σύστημα 4κίνησης 4MATIC. Η εταιρεία θα διαφοροποιήσει αισθητικά τις GLA και GLB, με την πρώτη να εστιάζει στο στιλ και τη δεύτερη στην πρακτικότητα, προσφέροντας περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Η GLB αναμένεται να μοιράζεται τα μηχανικά της σύνολα με την GLA. Θα μιλάμε δηλαδή για τις GLB 200 και GLB 250 βενζίνης, αλλά και τις GLB 200 d - GLB 220 d πετρελαίου. Φυσικά και η έκδοση Μercedes-AMG GLB 45 θα συζητηθεί, όπως και η plug-in υβριδική.
Νέο Opel Insignia - Ουσιαστική αναβάθμιση
Αποκάλυψη το 2017
Τι νέο θα φέρει
- Με πιο εκλεπτυσμένη παρουσία
- Μεγαλύτερο σε διαστάσεις
- Και με 1000άρη κινητήρα
Τo 2ης γενιάς Opel Insignia όπως φαίνεται και από τις αποκλειστικές, ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες μας, προβάλλει αρχικά στο σύνολό του ένα ιδιαίτερα εκλεπτυσμένο σχεδιαστικό προφίλ που του προσδίδει επιπλέον κύρος. Το αμάξωμα διακρίνεται για τις έντονες γραμμές που διατρέχουν τα πλαϊνά του και το γενικότερο αεροδυναμικό του σχήμα, καθιστώντας το επιπλέον αρκετά πιο δυναμικό σε σχέση με το μοντέλο που θα αντικαταστήσει. Εκτός της σχεδίασης, είναι δεδομένο ότι όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα της Opel, όπως τα είδαμε στο νέο Astra, θα περάσουν και στην επόμενη γενιά του Insignia, μεταξύ των οποίων το Opel Eye, τα Intelligent LED matrix φώτα και η νέα υπηρεσία OnStar.
Turbo μοτέρ από 115 έως και 200 ίππους
To Opel Insignia θα εφοδιάζεται και στη νέα του γενιά με τους υπάρχοντες ecoTec κινητήρες της Opel των 1,4 και 1,6 λίτρων βενζίνης, με απόδοση 150 και 200 ίππων αντίστοιχα. Η βασική ωστόσο έκδοση βενζίνης, θα χρησιμοποιεί το νέο 3κύλινδρο 1.000άρη ecoFLEX κινητήρα της εταιρείας, με την απόδοσή του να ανεβαίνει στους 115 ίππους για την περίσταση (από 105 στο νέο Astra). Οι γνωστοί 1,6 λίτρων πετρελαιοκινητήρες θα δώσουν και αυτοί το παρόν στη νέα γενιά του Insignia, με απόδοση 110 και 136 ίππους, ενώ την γκάμα θα συμπληρώσει ο BiTurbo κινητήρας πετρελαίου της Opel, με απόδοση 160 ίππων.
Aνανεωμένη Mercedes S-Class
Έρχεται το 2017
Η ναυαρχίδα της Mercedes ανανεώνεται αισθητικά αλλάζοντας κυρίως τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, ενώ θα παραμείνει πολυτελής και τεχνολογικά άρτια στο εσωτερικό της προσθέτοντας σε αυτό και επιπλέον gadget στοιχεία για τους επιβάτες της. Αρκετές αλλαγές αναμένουμε και στο πεδίο των κινητήρων, με νέα γκάμα πιο οικονομικών μοτέρ.
Νέα Alfa Romeo Alfetta - Πολυτελής επίθεση
Λανσάρισμα το 2018
Τι νέο θα φέρει
- Πισωκίνητη και με μοτέρ από 2,0 λτ. turbo
- Με άκρως ελκυστική σχεδίαση
- Πολλά κοινά στοιχεία με τη νέα Giulia
Η Alfa Romeo έχει βαλθεί να αναβιώσει τα πιο αγαπημένα ονόματα των μοντέλων της και έτσι, μετά τη νέα Giulia, ετοιμάζεται το νέο μεγάλο σεντάν της μάρκας, που θα ονομαστεί «Alfetta»! Η νέα Alfa Romeo Alfetta θα παρουσιαστεί το 2018, στοχεύοντας απέναντι στο γερμανικό ανταγωνισμό των Audi A6, BMW Σειρά 5 και Mercedes E-Class. Σχεδιαστικά, η νέα ιταλίδα θα έχει ένα μακρύ αμάξωμα γεμάτο στυλ και δυναμισμό, το οποίο θα παραπέμπει και σε αυτό της Giulia. Όπως μας δείχνουν οι κατάσκοποί μας, στο εμπρόσθιο τμήμα θα ξεχωρίζουν ο πολύ δυναμικός προφυλακτήρας, αλλά και τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα, που θα πλαισιώσουν το θυρεό της Alfa Romeo. Πίσω από την άλλη, αναμένουμε μια σχεδίαση που θα παραπέμπει και σε 4θυρα κουπέ.
Πισωκίνητη, με μοτέρ από 2,0 λίτρα
Η νέα Alfa Romeo Alfetta θα χτιστεί πάνω στην πισωκίνητη πλατφόρμα της Giulia (και του νέου SUV Stelvio), ενώ θα διαθέτει και τα ίδια μοτέρ βενζίνης και diesel της μεσαίας Alfa, από 2,0 λίτρα και μέχρι και 510 ίππους. Αναμένεται επίσης να δούμε και τετρακίνητη έκδοσή της, ενώ λίγο αργότερα θα έρθει στην αγορά και υβριδική, plug-in (φόρτιση από πρίζα) επιλογή. Σε κάθε περίπτωση, η έλευση της νέας Alfetta θα δημιουργήσει ένα πολύ δυνατό δίδυμο με τη νέα Giulia στα πολυτελή σεντάν για την Alfa Romeo, με τα δύο μοντέλα να «συναντώνται» και πάλι στη γκάμα της εταιρείας έπειτα από 40 ολόκληρα χρόνια.
Νέα Mercedes CLS - Ο πρώτος διδάξας
Έρχεται το 2017
Τι νέο θα φέρει
- Περισσότερο δυναμική αισθητικά
- Με νέες τεχνολογίες
- Βελτίωση σε κατανάλωση και ρύπους
Το 2017 θα παρουσιαστεί η επόμενη CLS, η οποία θα αποκτήσει ένα ακόμη πιο δυναμικό design, ενώ θα πατήσει και πάνω στο νέο πάτωμα της καινούργιας γενιάς της Mercedes E-Class. Ειδικά για τις γραμμές του αυτοκινήτου, η πρώτη κατασκοπευτική εικόνα μας αποκαλύπτει ένα πολύ ελκυστικό 4θυρο-κουπέ, με έντονες καμπύλες, ρέουσες επιφάνειες και καπό που σπρώχνει χαμηλά τη μάσκα, για να τονίσει το δυναμισμό της CLS. Φυσικά, όπως και στην E-Class, έτσι και εδώ αναμένουμε όλη την τελευταία λέξη των τεχνολογιών άνεσης και ασφάλειας της Mercedes, αλλά και ένα εσωτερικό με 4 θέσεις και ακόμη περισσότερη πολυτέλεια. Οι κινητήρες θα είναι 6κύλινδροι και 8κύλινδροι, με βελτιωμένη κατανάλωση και ρύπους, ενώ θα συνδυάζονται με το νέο 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G-TRONIC της εταιρείας.
Πηγή: www.autotriti.gr