Αυτό ανακοινώνουν οι άνθρωποι της γερμανικής φίρμας, προσθέτοντας ότι έχουν πουληθεί επιπλέον 30.000 plug-in hybrid μοντέλα μέχρι σήμερα, όπως διαβάζουμε στο praktoreio-sport. Την στροφή των καταναλωτών στις οικολογικές προτάσεις συμπληρώνουν τα μοντέλα i3 και i8 που από το Νοέμβριο του 2003 που πρωτοκυκλοφόρησαν μέχρι και σήμερα έχουν κάνει περισσότερες από 70.000 πωλήσεις, με τις 60.000 από αυτές να γίνονται από το i3 και τις 10.000 από το i8. Αν τώρα προσθέσουμε και τα 30.000 υβριδικά, τότε ο αριθμός των μονάδων της BMW ξεπερνάει τις 100.000 πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Να σημειώσουμε ότι η γερμανική εταιρία έχει στα σχέδια της να επεκτείνει την οικογένεια των ηλεκτρικών μοντέλων της, με την προσθήκη του i8 Roadster το 2018, ενός αμιγώς ηλεκτρικού Mini, της ηλεκτρικής X3, της ηλεκτρικής σειράς 3 αλλά και του i5. Αυτή η φιλοσοφία προσελκύει νέες ομάδες πελατών. Και χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι πωλήσεις της i3 που πάνω από το 80% των πελατών της είναι νέοι στη γερμανική μάρκα.