Η μελέτη, εξέλιξη και σχεδίαση του νέου μοντέλου έγινε κάτω από την επίβλεψη της VW. Η Skoda ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας από το 1991 και επωφελείται από την τεχνογνωσία και τεχνολογία της VW.

Το νέο μοντέλο αξιοποιεί τις δυνατότητες του καινοτομικού πλαισίου MQB, το οποίο εξασφαλίζει υψηλά ποσοστά ακαμψίας, αντοχή στις συγκρούσεις ενώ παίζει καθοριστικό ρόλο και στην επίτευξη υψηλών οδηγικών χαρακτηριστικών.

Το νέο Skoda Kodiaq, εχει μήκος 4,7 μ. και κατασκευάζεται με 5 είτε 7 καθίσματα. Το πλάτος του καθορίστηκε στα 1,88 μ. και το ύψος στα 1,67 μ. Το μεταξόνιο έχει διευρυνθεί στα 2.791 χιλ. συμβάλλοντας στη προσπάθεια για παροχή άνετων χώρων.

Η πρώτη δοκιμή στους ισπανικούς δρόμους έγινε με την έκδοση 1.400 κ.εκ. TSI απόδοσης 150 ίππων.

Το γερμανικό μοτέρ της VW, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG. Η απόδοση του είναι ισχυρού βενζινοκινητήρα είναι ικανοποιητική στο μεγαλύτερο εύρος στροφών.

Έμφαση δόθηκε στην αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς. Παρά τον μεγάλο όγκο του καταφέρνει να παραμένει σταθερό ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες. Οι αναρτήσεις είναι σωστά ρυθμισμένες και απορροφούν τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου. Το σύστημα διεύθυνσης είναι στιβαρό και δίνει άμεση πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού. Το πλαίσιο αντιδρά πολύ καλά και αυξάνει τις ικανότητες του συνόλου.

Πηγή: praktoreio-sport