Η νέα γενιά του ευρωπαϊκού μπεστ-σέλερ ουσιαστικά δεν έχει αλλάζει σχεδιαστικά, ωστόσο αποτελεί την εξέλιξη του απερχόμενου μοντέλου. Εξωτερικά η εμπρός μάσκα είναι παρόμοια με εκείνη του Focus, ενώ τα φώτα είναι λίγο μικρότερα και με πιο στρογγυλεμένες γραμμές. Η μεγάλη αλλαγή έγινε στο πίσω μέρος του μοντέλου, που τα φώτα από κάθετα έχουν γίνει οριζόντια.
Οι βασικοί κινητήρες που θα κινούν το νέο μοντέλο, αν και δεν αποκαλύφθηκαν πολλά στοιχεία, αναμένεται να είναι ο 1,0-λίτρων EcoBoost βενζινοκινητήρας που θα αποδίδει μέχρι 140 ίππους, καθώς και ο TDCi diesel 1.5-λίτρων που προσφέρει 120 ίππους. Όλα θα φορούν ένα ολοκαίνουργιο εξατάχυτο κιβώτιο με καινοτόμες τεχνολογίες για τη μείωση της τριβής. Οι εκπομπές CO2 θα ξεκινούν από από 82 γρ το χιλιόμετρο.
Μεγάλες, όμως, είναι οι διαφορές στο εσωτερικό, όπου δεσπόζει η «αιωρούμενη» οθόνη για το σύστημα πολυμέσων. Σύμφωνα με τη Ford, τα υλικά κατασκευής έχουν αναβαθμιστεί κατατάσσοντάς το σε επίπεδο μεγαλύτερης κατηγορίας. Ιδιαίτερα αισιόδοξος κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ήταν ο πρόεδρος της Ford Ευρώπης,Τζιμ Φάρλει ο οποίος αποκάλυψε πως: ?η εταιρεία θα ξεπεράσει φέτος το ένα δισεκατομμύριο δολάρια σε κέρδη και προχωρεί προς το μέλλον με την εξέλιξη νέων τεχνολογιών, εστιάζοντας περισσότερο στην ηλεκτροκίνηση?.
Σύμφωνα με την αντιπροσωπεία, γίνονται προσπάθειες για να διατεθεί το νέο Fiesta στην ελληνική αγορά στις αρχές του καλοκαιριού.
Πηγή: praktoreio-sport