Πρόκειται για την πρόταση της μάρκας που εξοπλίζεται με τον ισχυρότερο σε απόδοση κινητήρα ντίζελ στη γκάμα του νέου μεσαίου οχήματος ελεύθερου χρόνου.
Κάτω απο το καπό του αυτοκινήτου με τους ιδιαίτερα μεγάλους χώρους τοποθετήθηκε το πετρελαιοκίνητο μοτέρ της VW, το οποίο αποδίδει 190 ίππους. Η υψηλή ισχύς συνεπεικουρείται και απο την επίσης υψηλή ροπή που φτάνει τα 40,6 χλγμ. Οπως σε ολους τους κινητήρες ντίζελ έτσι και σε αυτή τη μονάδα η ισχύς προσφέρεται στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του μοτέρ. Η υψηλότερη απόδοση της εμφανίζεται απο τις 3.500- 4.000 σ.α.λ.
Μόλις, όμως ο οδηγός πατήσει το γκάζι έρχεται να προστεθεί και η ροπή, η οποία και αυτή εμφανίζεται σε χαμηλές στροφές. Απο τις 1.750 σ.α.λ. η ροπή συμβάλει στην κίνηση του μεγάλου αυτοκινήτου. Η μέγιστη ποσότητα ροπής αποδίδεται στις 3.250 σ.α.λ.
Το αυτοκίνητο που δοκιμάσθηκε στη Μαγιόρκα, είχε και άλλα καλούδια τα οποία αυξάνουν τις ικανότητες του και εξασφαλίζουν περισσότερη άνεση στην οδήγηση.
Ειδικότερα, το αυτοκίνητο μήκους 4,7 μ., εξοπλίζεται με σύστημα τετρακίνησης που αυξάνει τις δυνατότητες κίνησης σε δρόμους με περιορισμένη πρόσφυση και σε χιονισμένες διαδρομές. Επίσης, διαθέτει και το αυτόματο κιβώτιο DSG επτά σχέσεων με χειριστήρια στο τιμόνι για γρηγορότερες αλλαγές σχέσεων.
Στη δοκιμή διαπιστώθηκε οτι όλα τα μηχανικά μέρη συνεργάζονται άψογα για να προσφέρουν υψηλά ποσοστά οδικής συμπεριφοράς και ασφάλειας.
Πηγή: praktoreio-sport