Ωστόσο πλέον έχει ξεκινήσει να δέχεται κριτική για την τιμή του που έχει πάρει την ανιούσα, με αποκορύφωμα την πιο πρόσφατη έκδοση NISMO. Το καλό είναι ότι πλέον οι άνθρωποι της Nissan έχουν αρχίσει να αναφέρονται συχνά στην επόμενη γενιά του, γνωστοποιώντας ότι θα διατηρήσει την 2+2 φιλοσοφία αμαξώματος και τον κινητήρα τοποθετημένο μπροστά.

Η υπερεξελιγμένη τετρακίνηση ασφαλώς θα συνεχίσει να είναι ο κεντρικός ήρωας, ενώ στη μετάδοση θα εξακολουθήσει να χρησιμοποιείται κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κατά πάσα πιθανότητα με επτά ταχύτητες. Το μοτέρ λέγεται ότι θα έχει σημαντικά αναβαθμισμένο μπλοκ, σύστημα ψεκασμού και υπετροφοδότησης, με τις αλλαγές να έχουν τις ρίζες τους στην αγωνιστική δραστηριότητα του σημερινού μοντέλου.

Η μεγαλύτερη αλλαγή πάντως έχει να κάνει με την προσθήκη ενός υβριδικού συστήματος, το οποίο θα υποβοηθά το θερμικό κινητήρα όταν χρειάζεται. Δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί εάν η μπαταρία θα τροφοδοτεί ένα ή περισσότερα ηλεκτρικά μοτέρ, όμως το σίγουρο ότι η Nissan θα κάνει το παν ώστε το βάρος του αυτοκινήτου να μην αυξηθεί σε σχέση με το σημερινό μοντέλο.

Μέχρι τότε βέβαια έχουμε μπόλικο καιρό μπροστά μας, αφού δεν αναμένεται να δούμε το νέο GT-R πριν το 2020.