Ορισμένες όμως μάρκες, όπως η Hyundai, συνεχίζουν να επενδύουν χρόνο και χρήμα στην ανάπτυξη της τεχνολογίας Fuel Cell. Και σε αυτή την περίπτωση δεν εκπέμπονται ρύποι στο περιβάλλον, όμως ο ηλεκτρισμός δεν έρχεται από την πρίζα αλλά από την ένωση του υδρογόνου με το οξυγόνο στη συστοιχία κυψελών καυσίμου.
Τα οχήματα υδρογόνου υπερτερούν ξεκάθαρα των EV στον τομέα της αυτονομίας. Π.χ. το εικονιζόμενο ix35 Fuel Cell πλησιάζει σε αυτονομία τα 600 km, σχεδόν διπλάσια από αυτή των περισσότερων ηλεκτρικών. Υστερούν όμως σημαντικά σε δύο τομείς: το δίκτυο ανεφοδιασμού και το κόστος αγοράς. Αυτή τη στιγμή στη Γερμανία υπάρχουν μόλις 24 σημεία διάθεσης υδρογόνου, ενώ στο Λονδίνο το πρώτο άνοιξε μόλις τον περασμένο Μάιο.
Για ποιο λόγο λοιπόν η Hyundai δηλώνει αισιόδοξη για το μέλλον της υδρογονοκίνησης, παρά το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν μόλις 400 ix35 Fuel Cell στους ευρωπαϊκούς δρόμους;
Η κορεάτικη εταιρεία θεωρεί ότι η ολοένα και αυστηρότερη νομοθεσία για τους ρύπους, η απαγόρευση κυκλοφορίας στις πόλεις και η επιδότηση για την αγορά «πράσινου» αυτοκινήτου θα οδηγήσουν όλο και περισσότερους καταναλωτές προς την αγορά ενός οχήματος υδρογόνου.
Η Hyundai επικαλείται έρευνα της εταιρείας Information Trends, σύμφωνα με την οποία μέχρι το 2032 θα έχουν πουληθεί περισσότερα από 20 εκατ. Fuel Cell οχήματα και έως το 2050 θα έχουν ξεπεράσει σε ποσοστό ανάπτυξης τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ταυτόχρονα όμως η μάρκα από την Νότια Κορέα επενδύει και στην ηλεκτροκίνηση, λανσάροντας το Ioniq, το πρώτο μοντέλο που κυκλοφορεί σε υβριδική, plug-in υβριδική και 100% ηλεκτρική έκδοση.
ΠΗΓΗ: gocar.gr