Σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα, αναμένεται ότι θα διαθέτει ένα σύστημα που θα επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει μετατρέπει το αυτοκίνητο από τετρακίνητο σε πισωκίνητο, με το πάτημα μόνο ενός κουμπιού. Κάτι παρόμοιο δηλαδή με το Drift Mode της νέας Mercedes E63 AMG.

Πριν μερικές ημέρες, ο αντιπρόεδρος πωλήσεων και marketing του τμήματος M, Peter Quintus, δήλωσε πως η νέα M5 θα κλείσει την διαφορά με την Mercedes-AMG E 63 S, με ή χωρίς τετρακίνηση. Ο Quintus πρόσθεσε ότι η επιτάχυνση και το στήσιμο του αυτοκινήτου είναι οι προτεραιότητες της γερμανικής εταιρίας για την 7η γενιά της M5, και υποσχέθηκε πισωκίνητα χαρακτηριστικά, χωρίς ωστόσο να επιβεβαιώνει ότι το νέο αυτοκίνητο θα είναι τελικά τετρακίνητο.

Ο Quintus επιβεβαίωσε, όμως, ότι η νέα M5 θα αποδίδει τόσα άλογα όσα και ο ανταγωνισμός, με τις φήμες να λένε ότι θα κινείται από τον 4.4-λίτρων twin-turbo quad-cam V8, απόδοσης 600+ ίππων και 850 Nm ροπής, που θα συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο.

Η νέα Μ5 αναμένεται να ξεκινήσει εμπορική πορεία από τον Μάιο του 2017 και θα προσφέρεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.