Η Audi έχει παράδοση στα οχήματα ελεύθερου χρόνου και συνεχώς αναπτύσσει την γκάμα της με νέα αξιόλογα μοντέλα.

Η τελευταία προσθήκη στη παλέτα της premium μάρκας είναι η νέα γενιά του Q5.

Το γερμανικό αυτοκίνητο ανήκει στην οικογένεια των μεσαίων SUV και διακρίνεται για την πολυτέλεια του. Το ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο έχει μεγαλύτερες διαστάσεις γιατί οι καταναλωτές αυτής της κατηγορίας θέλουν περισσοτέρους εσωτερικούς χώρους. Το μήκος διαμορφώθηκε στα 4,66 μ. και το μεταξόνιο άγγιξε τα 2,82 μ.

Παρά την αύξηση των διαστάσεων και την προσθήκη επιπλέον εξοπλισμού σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, το βάρος του μειώθηκε κατά 90 κιλά. Καθοριστικό ρόλο στη μείωση του βάρους έπαιξε η νέα ελαφρύτερη και πιο άκαμπτη πλατφόρμα MLB Evo που διαθέτει η μάρκα.

Η σχεδίασή του είναι εντυπωσιακή ενώ ένα ακόμη πλεονέκτημα είναι ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας Cd: 0,30 (από 0,34). Πλέον η δεύτερη γενιά είναι στη κορυφή της κατηγορίας της όσον αφορά την αεροδυναμική.

Η καμπίνα διακρίνεται για τις λιτές σχεδιαστικές γραμμές και τα πολυτελή υλικά. Αξίζει να τονισθεί η προσπάθεια για μείωση των διακοπτών και χειριστηρίων. Σημείο αναφοράς στη κατηγόρια είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Audi Virtual Cockpit.

H αύξηση του μεταξονίου και των διαστάσεων ωφέλησε την ευρυχωρία της καμπίνας επιβατών, αλλά και του πορτ-μπαγκάζ. Διαθέσιμα 610 λίτρα αποθηκευτικού χώρου, ενώ στη πρώτη γενιά ήταν 550 λίτρα.

Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει έναν βενζινοκινητήρα και δυο ντίζελ. Βενζίνη 2.000 κ.εκ. TFSI απόδοσης 252 ίππων. Ντίζελ, 2.000 κ.εκ με ισχύ 150, 163 ή 190 ίππους και 3.000 κ.εκ. V6 με 286 ίππους. Ανάλογα με την έκδοση διατίθεται χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, DSG7 ή 8άρι αυτόματο.

Η τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις εκτός από τη βασική ντίζελ, που είναι έξτρα. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η ενεργή αερανάρτηση με 5 λειτουργίες και δυνατότητες αύξησης της απόστασης από το έδαφος.

Πηγή: Praktoreio-sport