Σαν παράδειγμα που επιβεβαιώνει αυτή την άποψη είναι και η προσπάθεια της Peugeot. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία χρόνια αλλάζει όλα τα στοιχεία των μοντέλων της και αναβαθμίζει τη θέση της στη παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου.

Η τελευταία δημιουργία της, που δείχνει τον βαθμό ανέλιξης της μάρκας με σήμα το λιοντάρι, είναι η νέα γενιά του 3008. Αυτό το μοντέλο ανήκει στην ανερχομένη κατηγορία των SUV και όπως διαπιστώθηκε από την πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα, είναι μια άρτια κατασκευή υψηλών προδιαγραφών. Μάλιστα στους περισσότερους τομείς αγγίζει τα όρια της premium κατηγορίας.

Η δοκιμή έγινε με την πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.600 κ.εκ. Blue HDi απόδοσης 120 ίππων. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εξοπλίζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Το γαλλικό SUV ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και στον τομέα της σχεδίασης. Η νέα σχεδιαστική άποψη της μάρκας συνδυάζει με πρωτότυπο τρόπο τις γραμμές και τις ακμές. Κρύβει τον όγκο του αυτοκινήτου και δημιούργει ένα μοντέρνο σύνολο υψηλής αισθητικής. Το μικρομεσαίο SUV έχει μήκος 4,47 μ., πλάτος 1.84 μ. και ύψος 1.62 μ. Το μεταξόνιο καθορίστηκε από τη νέα πλατφόρμα στα 2.675 χιλ.

Η πρόταση της γαλλικής μάρκας για το οικογενειακό αυτοκίνητο που καλύπτει όλες τις ανάγκες μετακίνησης και εξασφαλίζει άνετο ταξίδι, διεκδικεί την πρώτη θέση στη σχεδίαση του εσωτερικού στη κατηγορία του. Όπως διαπιστώθηκε, σε αυτό το μοντέλο, οι στιλίστες επέλεξαν ένα νέο σχέδιο για να διαμορφώσουν τον εσωτερικό χώρο του αυτοκινήτου.

Από τη σχεδίαση του τιμονιού μέχρι την κατανομή των οργάνων στο ταμπλό και τους διακόπτες αεροπορικού τύπου, διαφαίνεται η προσπάθεια των σχεδιαστών να δημιουργήσουν ένα διαφορετικό σύνολο με μοντέρνο προσανατολισμό.

Η χωρητικότητα είναι από τις μεγαλύτερες στη κατηγορία του. Οι Γάλλοι φρόντισαν όλοι οι επιβάτες να κάθονται ανετά και να έχουν καλή περιφερειακή ορατότητα. Οι μπροστινοί επιβάτες απολαμβάνουν την άνεση από τα μεγάλα καθίσματα τύπου πολυθρόνας. Οι πίσω επιβάτες έχουν μεγάλο χώρο στη διάθεση τους για να κάθονται άνετα χωρίς καμία υποχώρηση στο μήκος, στο πλάτος και στο ύψος. Η αποθηκευτική ικανότητα ανέρχεται στα 520 λίτρα και είναι η μεγαλύτερη στη κατηγορία του.

Το μοτέρ καταναλώνει ντίζελ και όπως διαπιστώθηκε παρέχει την κατάλληλη ενέργεια για να κινηθεί γρήγορα το αυτοκίνητο βάρους 1.375 κιλών. Η ισχύς ανέρχεται στους 120 ίππους και η ροπή είναι 30,2 χλγμ. Η κίνηση στο δρόμο είναι μια ευχάριστη διαδικασία αφού ο οδηγός χειρίζεται ένα σύνολο υψηλών προδιαγραφών, με χαμηλό επίπεδο θορύβου. Δεν έχει το χαρακτηριστικό ΄΄κροτάλισμα΄΄ στο ρελαντί. Ο κινητήρας έχει απόδοση από χαμηλά και προσφέρει καλές επιδόσεις. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 11,9?? και τελική ταχύτητα 189 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση στη δοκιμή ήταν μόλις 5,9 λίτρα/100χλμ., επίσημη εργοστασιακή μέτρηση 4,3 λίτρα/100χλμ.

Η οδική συμπεριφορά έχει τις ρίζες της στη γαλλική σχολή της αυτοκίνησης. Όλοι οι επιμέρους τομείς, πλαίσιο, αναρτήσεις και σύστημα διεύθυνσης, έχουν ρυθμιστεί με προσανατολισμό την άνεση. Οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες.

Η τιμή του καθορίστηκε στα 29.400 ευρώ με πλούσιο πακέτο εξοπλισμού. Η τιμή ανταποκρίνεται στο υψηλό επίπεδο του αυτοκινήτου.

Πηγή: Praktoreio-sport