Το Concept-i σχεδιάστηκε στο CALTY, Σχεδιαστικό Κέντρο της Toyota στην Καλιφόρνια, και η όλη ιδέα πίσω από το concept ήταν να προσφέρει μια καθηλωτική και ενεργητική εμπειρία στον χρήστη κυρίως μέσω ενός ολοκληρωμένου συστήματος τεχνητής νοημοσύνης που μπορεί να προβλέψει τις ανάγκες των ανθρώπων, να βελτιώσει την καθημερινή τους ζωή και κυρίως, όπως η Toyota επιθυμεί, να εμπνεύσει τη φαντασία τους.
«Στην Toyota αναγνωρίζουμε ότι το σημαντικό ερώτημα δεν είναι αν και πότε τα μελλοντικά αυτοκίνητα θα εφοδιαστούν με αυτοματοποιημένες ή συνδεδεμένες τεχνολογίες» δήλωσε ο Bob Carter, ανώτερος αντιπρόεδρος του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Toyota.
«Για μας σημαντική είναι η εμπειρία των ανθρώπων που ασχολούνται με αυτά τα οχήματα. Χάρη στο Concept-i και τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης πιστεύουμε ότι το μέλλον επιφυλάσσει μια άψογη συνεργασία μεταξύ οχήματος και ανθρώπου».
Η ιαπωνική εταιρία ισχυρίζεται ότι η καρδιά του φουτουριστικού της μοντέλου είναι ένα ισχυρό σύστημα ΑΙ (Artificial Intelligence) το οποίο μαθαίνει με τον οδηγό και είναι ικανό να δημιουργήσει μια ουσιαστική και ανθρώπινη σχέση μαζί του.
Μπορεί κάλλιστα να μετρήσει συναισθήματα και να «χαρτογραφήσει» προς τα πού θέλει να ταξιδέψει ο οδηγός βελτιώνοντας την ποιότητα της ζωής του. Άλλωστε το ίδιο το αυτοκίνητο δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό του για χειροκίνητη ή πλήρως αυτοματοποιημένη οδήγηση. Παρακολουθώντας τόσο το πού είναι στραμμένη η προσοχή του οδηγού όσο και τις συνθήκες του δρόμου είναι έτοιμο να αυξήσει την αυτοματοποιημένη οδήγηση, αν είναι απαραίτητο.
Σχεδιαστικά
Η όλη σχεδιαστική προσέγγιση του νέου πρωτότυπου της Toyota έγινε από μέσα προς τα έξω, με την ομάδα σχεδιασμού να δημιουργεί μοναδικές καινοτομίες όπως το "Yui" για παράδειγμα.
Αυτό έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί το φως, τον ήχο και το άγγιγμα ακόμα των επιβατών προκειμένου να επικοινωνεί κρίσιμες πληροφορίες.
Στην πραγματικότητα, το ταμπλό αποφεύγει οθόνες στην κεντρική κονσόλα, χρησιμοποιώντας στη θέση τους χρωματιστά φώτα κάτω από τα πόδια του οδηγού για να δείξει αν το αυτοκίνητο είναι σε αυτόνομη ή χειροκίνητη λειτουργία οδήγησης, προβολέα στο πίσω μέρος για να προειδοποιήσει για τα τυφλά σημεία και ένα προηγμένο head-up display για να μένουν τα μάτια του οδηγού πάντα στο δρόμο.
Το μέλλον όλο και πλησιάζει...
ΠΗΓΗ: caranddriver.gr