Μιλώντας στο NAIAS 2017, στο Detroit, ο Marchionne εξήγησε ότι η Fiat Chrysler Automobiles ολοκλήρωσε την οικονομική μελέτη για τη βιωσιμότητα της πέμπτης γενιάς του Grand Cherokee πάνω στην πισωκίνητη/τετρακίνητη πλατφόρμα «Giorgio».

«Η πιο φυσική εφαρμογή στην εξέλιξη της πλατφόρμας της Alfa Romeo είναι το Grand Cherokee», είπε ο Marchionne.

«Ολοκληρώνουμε τη μελέτη τώρα, αλλά πηγαίνω στη βάση της τελευταίας πληροφόρησης, η οποία είναι ότι θα αποτελέσει την πλατφόρμα πάνω στην οποία θα εξελιχθεί το νέο Grand Cherokee, εκτός κι αν κάτι συμβεί μέσα στις επόμενες 60 ημέρες που θα το καταστήσει μη εφικτό. Αυτό θα μπορούσε να ολοκληρώσει τις προσπάθειές μας στην εξέλιξη των σασί, διότι θεωρώ ότι θα αποτελέσει ένα μεγάλο κομμάτι που συμπληρώνει το παζλ της ιστορίας των Jeep».

Η αρχιτεκτονική «Giorgio» που υποδέχεται κινητήρες τοποθετημένους κατά το διάμηκες εξελίχτηκε από την FCA και κόστισε πάνω από 900 εκατ. ευρώ μπορεί να υποστηρίξει μια ποικιλία τύπων αυτοκινήτου, που διευρύνεται με την προσθήκη της τετρακίνητης δυνατότητας. Η εξέλιξη της πλατφόρμας εστιάζεται στην ελαφριά σε βάρος κατασκευή και με εγγενή καλά δυναμικά χαρακτηριστικά.

Το υφιστάμενο Grand Cherokee που λανσαρίστηκε το 2010, έχει κληρονομήσει τα στοιχεία της εποχής της Daimler-Chrysler και μοιράζεται πλατφόρμα και μηχανικά μέρη με την τότε ML-Class, σήμερα γνωστής ως GLE.