Ο  κινητήρας diesel και το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων  πετυχαίνουν μία απαράμιλλη αναλογία ισχύος – εκπομπών ρύπων και προσφέρει μία πιο ποιοτική και δυναμική οδηγική εμπειρία.

Το CR-V ανήκει σε μία νέα σειρά προηγμένων και σπορ οχημάτων της Honda, που επιβεβαιώνουν την πρωτοποριακή προσέγγιση της μάρκας σε μηχανολογικές και τεχνολογικές λύσεις οι οποίες βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των πελατών της. Η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων εννέα σχέσεων είναι άμεσα διαθέσιμη μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Επόρων Honda στην έκδοση Elegance στην τιμή των 37.600€ και σύμφωνα με το πρόγραμμα Όλα είναι Δυνατά οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να το αποκτήσουν εκμεταλλευόμενοι :

Νέα μειωμένη τιμή κατά 2,820€ (από 40.420€ τώρα 37.600€), Δωρεάν service (μόνο τα ανταλλακτικά), όπου καλύπτεται η περιοδική συντήρηση όπως αυτή εμφανίζεται μέσω του service reminder system του αυτοκινήτου και περιγράφεται στο βιβλίο συντήρησης και εγγύησης, 5 χρόνια εγγύηση ή 150.000 χλμ., 5 χρόνια δωρεάν Οδική Βοήθεια Honda Assist σε συνεργασία με την S.B.A.I. Mondial Assistance, μόνο με 190€ το μήνα (χρηματοδοτιό πρόγραμμα μέσω της Alpha Bank με ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 5,9% πλέον εισφοράς 0,6%). Παράλληλα η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. συνεχίζει το πρόγραμμα Honda Family, με το οποίο εξασφαλίζει Δωρεάν Ασφάλεια για ένα χρόνο, σε όποιον αγοράσει αυτοκίνητο Honda από τη στιγμή που ο ίδιος ή κάποιος συγγενής του Α’ ή Β’ βαθμού είναι ήδη κάτοχος μοντέλου Honda.

Κινητήρας 160 PS 1.6L diesel

Η σειρά πετρελαιοκινητήρων του CR-V, έχει ήδη αυξηθεί με την προσθήκη του τετρακύλινδρου 1.6L i-DTEC 160 PS της σειράς Earth Dreams Technology της Honda, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013 ως 1.6 L i-DTEC με 120 PS.

Αυτός ο μοναδικός για την Ευρώπη κινητήρας αντικαθιστά τη μονάδα 2.2L i-DTEC diesel. Με την υποστήριξη ενός συστήματος υπερσυμπίεσης δύο σταδίων, προσφέρει υψηλότερη ισχύ και καλύτερη καμπύλη ροπής, σε συνδυασμό με κορυφαία απόδοση και σημαντικά μειωμένες εκπομπές CO2. Σαν αποτέλεσμα, ο νέος κινητήρας έχει την καλύτερη αναλογία ισχύος - κατανάλωσης που υπάρχει στην κατηγορία.

Μία σειρά καινοτομιών μειώνουν τις απώλειες ισχύος λόγω τριβών που στον i-DTEC είναι 37% μειωμένες από του προκατόχου του και αντίστοιχη με ενός βενζινοκινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου 4,9 l/100km (μικτός κύκλος).

Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 160 PS (αύξηση 6% από τον προηγούμενο 2.2L diesel) και ροπή 350 Nm, με εκπομπές CO2 129 g/km (βελτίωση 11% και ασυναγώνιστη από οποιονδήποτε ανταγωνιστή με παρόμοια ιπποδύναμη) όταν συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων
Το CR-V διατίθεται τώρα και με ένα νέο, αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων που αντικαθιστά το προηγούμενο πεντατάχυτο αυτόματο. Το νέο κιβώτιο προσφέρει πλείστα πλεονεκτήματα σε πραγματικές συνθήκες στους Ευρωπαίους καταναλωτές. Διαθέτει πιο ευρεία κλιμάκωση σχέσεων, μια πολύ κοντή πρώτη σχέση που διασφαλίζει γρήγορη και δυναμική εκκίνηση, ενώ η μακριά μέγιστη σχέση έχει σαν αποτέλεσμα μειωμένες στροφές του κινητήρα και κατ’ επέκταση μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και θορύβων σε ταχύτητες ταξιδιού.

Με μεγαλύτερο αριθμό σχέσεων και μειωμένη μεταβολή στροφών κινητήρα σε κάθε αλλαγή προσφέρει επίσης καλύτερη απόκριση στις εντολές του οδηγού, αλλά και πιο ομαλές αλλαγές που δίνουν την αίσθηση μιας πιο γραμμικής και αρμονικής επιτάχυνσης.

Ανάλογα με την οδηγική κατάσταση – στροφές κινητήρα και τη θέση του γκαζιού – το νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων μπορεί ακόμα και να κατεβάζει σχέσεις απευθείας από 9η σε 5η και από 7η σε 4η, πέρα από τα κατεβάσματα μιας ή δύο σχέσεων. Όλα τα υπόλοιπα κατεβάσματα ουσιαστικά παρακάμπτονται όταν απαιτείται ένα πολλαπλό κατέβασμα για να επιτευχθεί η επιθυμητή σχέση.

Οι μελετημένες διαστάσεις του νέου κιβωτίου διαμορφώνουν μία μικρότερη, ελαφρύτερη (κατά 35 kg) μονάδα, που επιτρέπει καλύτερη κατανομή βάρους σε όλο το όχημα. Ο νέος κινητήρας και το κιβώτιο μαζί ζυγίζουν 65 kg λιγότερο από τον προηγούμενο αντίστοιχο συνδυασμό, προς όφελος τις οδηγικής άνεσης και απόκρισης διεύθυνσης καθώς και της απόδοσης.

Σύστημα REAL TIME AWD

Το σύστημα υδραυλικής ενεργοποίησης με δύο αντλίες της τρίτης γενιάς CR-V έχει αντικατασταθεί με ένα ηλεκτρονικό σύστημα που παρέχει ταχύτερη απόκριση όταν ανιχνευτεί απώλεια πρόσφυσης. Αυτό το ηλεκτρονικής ενεργοποίησης σύστημα ζυγίζει 17% λιγότερο (μειώνοντας το βάρος του συνολικού συστήματος κατά 16,3 kg περίπου) και ελαχιστοποιεί την εσωτερική τριβή κατά 59%. Οι βελτιώσεις βοηθούν στην περαιτέρω ελαχιστοποίηση των αρνητικών επιπτώσεων στην οικονομία καυσίμου, κάτι που χαρακτηρίζει όλα σχεδόν τα συστήματα four-wheel-drive.
Το σύστημα Real Time AWD εξακολουθεί να χρησιμοποιεί πολύδισκο συμπλέκτη, παρόμοιο με τους συμπλέκτες των αυτόματων κιβωτίων της Honda για σύνδεση του κινητήριου άξονα με το πίσω διαφορικό. Αλλά αντί των δύο υδραυλικών αντλιών και του μηχανισμού σφαιρικού εκκέντρου των προηγούμενων συστημάτων, χρησιμοποιεί τώρα έναν ηλεκτροκινητήρα, που λειτουργεί το συμπλέκτη μέσω υδραυλικής αντλίας. Ο ηλεκτροκινητήρας ελέγχεται από το Intelligent Control System, που επιτρέπει στο σύστημα να κατανέμει την ισχύ βάσει των συνθηκών. Το νέο σύστημα ανιχνεύει τις αλλαγές στις ταχύτητες περιστροφής κάθε τροχού πολύ ταχύτερα συγκριτικά με το παλιό σύστημα βοηθώντας στην αποφυγή της ολίσθησης των τροχών (σπινάρισμα), κάτι εξαιρετικά χρήσιμο σε επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής όπως το χιόνι.

Δυναμική και μοντέρνα σχεδίαση εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση

Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις της 4ης γενιάς CRV η εξωτερική σχεδίαση χαρακτηρίζεται από την ανανεωμένη μάσκα και τους προβολείς . Ο προφυλακτήρας και η ποδιά αυξάνουν το πλάτος του CR-V υποδηλώνοντας βελτιωμένη ευστάθεια, ενώ παράλληλα χαμηλώνουν το οπτικό κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.

Οι κομψοί εμπρός προβολείς χρησιμοποιούν ισχυρούς λαμπτήρες αλογόνου, φώτα ημέρας LED και φώτα τύπου προτζέκτορα HID – χαρίζοντας στο αυτοκίνητο μία τολμηρή φυσιογνωμία και βελτιστοποιώντας παράλληλα την ορατότητα του δρόμου σε συνθήκες μειωμένου φωτισμού.
Πίσω, τα φωτιστικά σώματα LED προσδίδουν στο CR-V μία πιο τρισδιάστατη εμφάνιση. Επίσης διατίθενται νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 17- και 18-ιντσών, που συμπληρώνουν τις εξωτερικές αναβαθμίσεις και υπογραμμίζουν το βελτιωμένο δυναμισμό του CR-V.

Ο στόχος της Honda για τη δημιουργία ενός κομψότερου και λειτουργικότερου εσωτερικού επιτεύχθηκε με ένα χρωμιωμένο ένθετο που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό και με τη χρήση υλικών υψηλής ποιότητας σε βασικές επιφάνειες. Το ταμπλό έχει σχεδιαστεί με κριτήριο την καλύτερη ορατότητα και πρόσβαση στη νέα οθόνη αφής επτά ιντσών και το σύστημα Honda Connect, ενώ ένα συρόμενο υποβραχιόνιο (60 mm εμπρός/πίσω) ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα αυξάνει την ευελιξία και άνεση.

Το CR-V διαθέτει επίσης ένα σύστημα αναδίπλωσης της πίσω καθισμάτων με μία κίνηση, ενώ τα πίσω καθίσματα είναι διαιρούμενα 60/40 για να μπορούν να “πέφτουν” τελείως τραβώντας απλά τη λαβή. Έτσι το CR-V μεταμορφώνεται σε ένα ευέλικτο και ευπροσάρμοστο όχημα μεταφοράς, το οποίο παραμένει το κορυφαίο συμπαγές SUV με χώρο αποσκευών 1648 L με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα και ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων (1669 L με μίνι ρεζέρβα), ή 589 L με τα καθίσματα στη θέση τους.

Το μήκος του χώρου φόρτωσης φτάνει τα 1.570 mm, για να μπορούν να μεταφερθούν άνετα στο CR-V δύο mountain bikes ή τέσσερα σετ μπαστουνιών του γκολφ.

Honda Connect infotainment system
Το CR-V θα περιλαμβάνει το σύστημα ήχου και πληροφόρησης αυτοκινήτου, το Honda Connect. Το Honda Connect προσφέρει άνεση και συνδεσιμότητα εν κινήσει, με κύρια χαρακτηριστικά τα DAB / FM / AM και διαδικτυακό ραδιόφωνο, συνδεσιμότητα Bluetooth, internet browsing, δορυφορική πλοήγηση και κάμερα οπισθοπορείας για το παρκάρισμα (rear-view parking camera).

Το Honda Connect είναι συμβατό με Android 4.0.4, το δημοφιλέστερο λειτουργικό σύστημα για smartphone, που χρησιμοποιεί λειτουργίες αφής (pinch, swipe και tap) – όλες με πρόσβαση από μία οθόνη αφής επτά ιντσών.

Οδηγική άνεση και συμπεριφορά: Άμεση απόκριση και ανώτερα επίπεδα άνεσης στην καμπίνα

• Η γεωμετρία των σαϊλεντμπλόκ και των αμορτισέρ βελτιώνουν την οδηγική άνεση
• Τα εμπρός και πίσω μετατρόχια βελτιώνουν την ευστάθεια
• Νέος λόγος υποπολλαπλασιασμού για πιο συναρπαστική οδήγηση
• Νέα βελτιωμένα χαρακτηριστικά NVH δημιουργούν προϋποθέσεις πιο απολαυστικής οδήγησης για όλους τους επιβάτες

Το CR-V διαθέτει λαίσιο για καλύτερη οδική συμπεριφορά και βελτιωμένη οδηγική άνεση, Τα αναθεωρημένα εξαρτήματα – που περιλαμβάνουν νέα σαϊλεντμπλόκ εμπρός ανάρτησης, αποσβεστήρες, νέους βραχίονες – όλα συμβάλλουν σε μία πιο άνετη και απολαυστική οδηγική εμπειρία.

Τα αυξημένα κατά 15 mm εμπρός και πίσω μετατρόχια έχουν αυξηθεί, ενώ και η μεγαλύτερη γωνία κάμπερ συμβάλει στην ευστάθεια. Ο ελαφρύς κινητήρας diesel μειώνει το βάρος στους εμπρός τροχούς, βελτιώνοντας τη συμπεριφορά στις στροφές, ενώ το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων εννέα σχέσεων αναβαθμίζει επίσης σημαντικά την οδηγική εμπειρία, χάρη στην γραμμική επιτάχυνση λόγω της μειωμένης μεταβολής των στροφών του κινητήρα σε κάθε αλλαγή σχέσης.

Θέλοντας να δημιουργήσουν μία πιο ποιοτική και ευχάριστη εμπειρία για τους επιβάτες, οι μηχανικοί της Honda εφάρμοσαν μία σειρά μέτρων διαχείρισης θορύβων, κραδασμών και τριγμών (NVH). Το μεγάλο πάχος των τσιμουχών στις πόρτες, η μοκέτα του πατώματος, και η εκτενής χρήση ηχοαπορροφητικών υλικών στο ταμπλό, τις πόρτες και τις κολόνες έχουν ως αποτέλεσμα η καμπίνα του CR-V είναι 6% πιο αθόρυβη από του προηγούμενου μοντέλου.

Όπως όλα τα νέα οχήματα Honda που πωλούνται στην Ευρώπη, το CR-V εφοδιάζεται με premium τεχνολογίες παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας που κάνουν την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη, προσφέροντας παθητική ασφάλεια πέντε αστέρων σύμφωνα με το EURO NCAP.

 


8.0 Τεχνικές προδιαγραφές

• Όλες οι τεχνικές πληροφορίες είναι προκαταρκτικές κα υπόκεινται σε αλλαγές
• Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 αναμένουν τελική έγκριση τύπου

Αμάξωμα και πλαίσιο
Τετράθυρο, πενταθέσιο SUV με αυτοφερόμενο αμάξωμα. Επιλογή από δύο κινητήρες και δύο κιβώτια, μέσω των συστημάτων AWD ή 2WD της Honda.
 

Κινητήρας

 

 1.6 (diesel) 160Hp

1.6 (diesel)

2.0 i-VTEC (βενζίνης)

Τύπος

4 βαλβίδες ανά κύλινδρο

4 βαλβίδες ανά κύλινδρο

4 βαλβίδες ανά κύλινδρο

Κυβισμός

1597

1597

1997

Διάμετροςx διαδρομή

76.0 x 88.0

76.0 x 88.0

81.0 x 96.9

Λόγος συμπίεσης

16.0

16.0

10.6

Ισχύς

160 PS @4000 rpm

120 PS @4000 rpm

155 PS @6500 rpm

Ροπή

350 Nm @2000 rpm

300 Nm @2000rpm

192 Nm @4300 rpm

 

Κιβώτιο

Κινητήρας

1.6 i-DTEC

Αυτόματο–σχέσεις

9

Μηχανικό– σχέσεις

6

Κινητήρας

1.6 i-DTEC

Μηχανικό– σχέσεις

6

Κινητήρας

NP4 2.0 i-VTEC

Μηχανικό– σχέσεις

6

Αυτόματο–σχέσεις

5

 

Σχέσεις μετάδοσης

 

APD-H1.6 6 τάχυτο μηχανικό 4WD

APD-H1.6 9 τάχυτο Αυτόματο 4WD

APD-M1.6 6 τάχυτο μηχανικό 2WD

NP4 2.0 6 τάχυτο μηχανικό4WD

NP4 2.0 6 τάχυτο μηχανικόl 2WD

NP4 2.0 5 τάχυτο Αυτόματο4WD

1η

3.933

4.700

3.642

3.642

3.642

2.785

2η

2.037

2.842

1.884

1.884

1.884

1.684

3η

1.250

1.909

1.179

1.236

1.236

1.128

4η

0.928

1.382

0.869

0.976

0.976

0.772

5η

0.777

1.000

0.705

0.791

0.791

0.592

6η

0.653

0.808

0.592

0.647

0.647

-

7η

0.699

-

-

-

8η

0.580

-

-

-

9η

0.479

-

-

-

Όπισθεν

4.008

3.805

3.673

3.583

3.583

2.000

Τελική μετάδοση

4.111

3.734

4.352

5.333

5.333

4.437

 

Ανάρτηση και απόσβεση

Εμπρός

Γόνατα MacPherson

Πίσω

ΔιπλάΨαλίδιαΕνεργούςΓεωμετρίας

 

Σύστημα διεύθυνσης

Τύπος

Κρεμαγιέρα

Στροφές (από τέρμα σε τέρμα)

3.16

Κύκλος στροφής(στους τροχούς)

11

Κύκλος στροφής στο αμάξωμα (στο αμάξωμα)

11.8

 

Φρένα

Εμπρός

Αεριζόμενοι δίσκοι

Πίσω

Δισκόφρενα

 

Ζάντες & Ελαστικά

Διάσταση ζάντας

Ελαστικά - Εμπρός

Ελαστικά- Πίσω

x 17-ιντσών

225

65R17

x 18-ιντσών

225

60R18

 

Διαστάσεις(mm)

Εξωτερικό

(mm)

Συνολικό μήκος

4.570

Συνολικό πλάτος

2.096 (συμπερ. εξωτερικών καθρεπτών)

Συνολικόύψος

1.685 (συμπρ. κεραίας)

Μεταξόνιο

2.630

 

 

 

Χωρητικότητες(λίτρα)

Χώρος αποσκευών

589 (καθίσματα όρθια) / 1.669 (καθίσματα αναδιπλωμένα)

Ρεζερβουάρ καυσίμου

58

 

Βάρη(kg)

Κινητήρας

APD-H 1.6

6-τάχυτο μηχανικό4WD

APD-H1.6

Αυτόματο, 9-σχέσεων 4WD

APD-M1.6

6- τάχυτο μηχανικό 2WD

NP4

2.0

6-τάχυτο μηχανικό2WD

NP4

2.0

6-τάχυτο μηχανικό4WD

NP4

2.0

5-τάχυτο αυτόματο4WD

Απόβαρο

1630-1718

1658-1718

1545-1592

1460-1515

1521-1619

1543-1645

Μικτό βάρος οχήματος

2170

2200

2100

1960

2075

2100

Επιδόσεις και κατανάλωση

Κινητήρας

APD-H1.6

6-τάχυτο μηχανικό 4WD

APD-H1.6Αυτόματο, 9-ταχυτήτων4WD

APD-M1.6

6-τάχυτο Μηχανικό 2WD

NP4

2.0

 6-τάχυτο μηχανικό2WD

NP4

2.0

6-τάχυτο Μηχανικό4WD

NP4

2.0

5άχυτοΑυτόματο4WD

Τελική ταχύτητα(km/h)

202

197

182

190

190

182

Επιτάχυνση 0-100 km/h (δεύτερα)

9.6

10.0

11.2

10.2

10.2

12.3

Κατανάλωση πόλης (l/100 km)

5.3 (17”)

5.5 (18”)

5.6 (17”)

6.0 (18”)

4.6 (17”)

4.8 (18”)

8.9 (17”)

9.3 (18”)

9.3 (17”)

9.4 (18”)

10.0 (17”)

10.1 (18”)

Κατανάλωση καυσίμου εκτός πόλης (l/100 km)

4.7 (17”)

4.7 (18”)

4.8 (17”)

4.9 (18”)

4.2 (17”)

4.4 (18”)

6.2 (17”)

6.3 (18”)

6.3 (17”)

6.5 (18”)

6.0 (17”)

6.2 (18”)

Κατανάλωση μικτού κύκλου (l/100 km)

4.9 (17”)

5.1 (18”)

5.1 (17”)

5.3 (18”)

4.4 (17”)

4.5 (18”)

7.2 (17”)

7.4 (18”)

7.4 (17”)

7.6 (18”)

7.5(17”)

7.7 (18”)

Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο (g/km)

129 (17”)

133 (18”)

134 (17”)

139 (18”)

115 (17”)

119 (18”)

168 (17”)

173 (18”)

173 (17”)

177 (18”)

175 (17”)

179 (18”)

 

 

Φωτο