Το γαλλικό αυτοκίνητο με την μοντέρνα σχεδίαση και την καλή οδική συμπεριφορά εφοδιάζεται με δυο βενζινοκινητήρες και ισάριθμους πετρελαιοκινητήρες.
Ειδικότερα τα μοτέρ που καταναλώνει βενζίνη και έχει το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον στην ελληνική αγορά είναι το Energy TCe 1.200 κ.εκ. Αυτή η μονάδα παραγωγής ενέργειας κατασκευάζεται σε δυο εκδόσεις όσον αφορά την απόδοση. Η βασική προσφέρει 100 ίππους και η ισχυρότερη 130 ίππους. Με τους 100 ίππους η ροπή καθορίστηκε στα 17,6 χλγμ. και εμφανίζεται από τις 1.500 σ.α.λ. Με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, η μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,4 λίτρα/100χλμ. και οι εκπομπές CO2 120 γραμ./χλμ.
Ο Energy TCe 1.200 κ.εκ. με την υψηλότερη απόδοση των 130 ίππων παρέχει και 20,6 χλγμ. ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. Με μηχανικό κιβώτιο εξι σχέσεων, η μέση κατανάλωση σύμφωνα με την εταιρεία περιορίζεται στα 5,3 λίτρα/100χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 119 γραμ./χλμ.
Διαθέσιμος αποκλειστικά με στο νέο Megane GT είναι ο Energy TCe 1.600 κ.εκ. απόδοσης 205 ίππων. Αυτό το αναβαθμισμένο μοτέρ με υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο EDC επτά σχέσεων. Η ροπή φθάνει τα 28,4χλγμ. και συμβάλει στην κίνηση από τις 2.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με την εταιρεία, το συγκεκριμένο σύνολο παρά την υψηλή απόδοση, διατηρεί χαμηλή κατανάλωση καυσίμου μόλις 6 λίτρα/100χλμ και αντίστοιχα περιορισμένες εκπομπές CO2 που καθοριστηκαν στα 134 γραμ./χλμ.
Οι κινητήρες ντίζελ έχουν απόδοση έως 163 ίππους. Στη βάση της γκάμας των μοτέρ που καταναλώνουν ντίζελ βρίσκεται το σύνολο Energy 1.500 κ.εκ. dCi απόδοσης 90 ίππων. Η ροπή του είναι 22,2 χλγμ. και αποδίδεται από τις 1.750 σ.α.λ. Με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων καταναλώνει σύμφωνα με την εταιρεία 3,7 λίτρα/100χλμ. και εκπέμπει 95 γραμ.CO2/χλμ.
Ο ίδιος κινητήρας Energy 1.500 dCi αλλά με ισχυρότερη απόδοση 110 ίππων έχει ροπή 26,4 χλγμ. από τις 1.750 σ.α.λ. Με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων η μέση κατανάλωση είναι 3,7 λίτρα/100χλμ. και οι εκπομπές CO2 95 γραμ./χλμ.
Ο Energy 1.500 κ.εκ. dCi με ισχύ 110 όταν συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο EDC έξι σχέσεων, έχει μέση κατανάλωση 3,7 λίτρα/100χλμ. και εκπομπές CO2 95 γραμ./χλμ.
Ο επόμενος κινητήρας έχει χωρητικότητα 1.600 κ.εκ. ανήκει στην οικογένεια των Energy dCi και η ισχύς του ανέβηκε στους 130 ίππους. Μέση εργοστασιακή κατανάλωση 4 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 103 γραμ./χλμ.
Στην ανώτερη βαθμίδα, βρίσκεται ο ντίζελ 1.600 κ.εκ. ισχύος 163 ίππων και είναι διαθέσιμος αποκλειστικά στο νέο Megane GT. Συνδυάζεται με κιβώτιο EDC 6 σχέσεων και παρέχει 38,6 χλγμ. ροπής. Ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιεί δύο στροβυλοσυμπιεστές, έναν μικρότερο χαμηλής αδράνειας για ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές και ένα δεύτερο για τις μεσαίες και υψηλές στροφές.
Επίσης, ανακοινώθηκε ότι ένα ντίζελ -ηλεκτρικό σύνολο πρόκειται να λανσαριστεί το 2017. Το Hybrid Assist είναι βασισμένο στον κινητήρα Energy 1.500 κ.εκ. dCi 110 ίππων και θα προσφέρει χαμηλή κατανάλωση και υψηλή οδηγική απόλαυση χάρη στην υψηλή επιτάχυνση, ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές. Ο στόχος είναι να εκπέμπει μόλις 76 γραμ.CO2 /χλμ. και η μέση κατανάλωση να περιορισθεί στα 2.9 λιτρα/100χλμ. Κατά την επιβράδυνση θα γίνεται ανάκτηση ενέργειας η οποία θα τροφοδοτεί τη μπαταρία 48V. Ο ηλεκτροκινητήρας θα συμβάλει στην αύξηση της παρεχόμενης ισχύος χωρίς να εκπέμπει ρύπους.
Ο τιμοκατάλογος των βενζινοκίνητων εκδόσεων του νέου Renault Megane ξεκινά από τα 17.150 ευρώ και των πετρελαιοκίνητων από τα 18.890 ευρώ.
Πηγή: praktoreio-sport