Παρά την πολιτική αστάθεια και την οικονομική αβεβαιότητα, αλλά και την απόφαση της Μ. Βρετανίας να αποχωρήσει από την ΕΕ οι καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη έδειξαν την εμπιστοσύνη τους στις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Στη Γερμανία, που είναι η μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης οι πωλήσεις μέσα στο έτος αυξήθηκαν κατά 4,5%, στη Γαλλία η αύξηση ήταν 5,1%, στην Ιταλία και την Ισπανία 16% και 11% αντίστοιχα.

Ως προς τις αυτοκινητοβιομηχανίες και με βάση τα στοιχεία του φορέα ACEA, η Renault Group, η οποία περιλαμβάνει τις μάρκες Renault και Dacia, σημείωσαν αύξηση στην Ευρώπη 14% στις πωλήσεις τους τον περασμένο μήνα, για να προσπεράσει όμιλο PSA που η πορεία της ήταν καθοδική. Οι πωλήσεις του Ομίλου VW αυξήθηκαν 7,1%, ενώ θεαματική αύξηση είχαν οι πωλήσεις της Porsche (68%), της Audi (18%) και της Skoda (13%). Αύξηση γνώρισαν επίσης ο όμιλος Fiat (12%) και η Jeep που αύξησαν τα ποσοστά τους κατά 10%. Αύξηση πωλήσεων σημείωσαν επίσης: Opel Group με 1,9%, Daimler με 17%, Mercedes με 15,4%, Smart με 31,6%, Τoyota group με 7,1%, Nissan με 2%, Κia με 11,1%, Μazda με 4,9%, Jaguar group με 5,4%, Suzuki με 20,1% και Honda με 6,6%.