Τον Ιανουάριο παρουσίασε το πρωτότυπο Q8, το μοντέλο που θα αποτελέσει την σπορ εκδοχή του κορυφαίου Q7. Στη Γενεύη θα παρουσιάσει την πιο δυνατή του εκδοχή, που όπως συνηθίζει θα έχει την ονομασία RS και 600 ίππους. Αντίθετα με το πιο ήπιων τόνων μοντέλο, το RS δεν θα έχει υβριδικό σύστημα κίνησης αλλά μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Με 5.020 χιλιοστά μήκος, 2.040 χιλιοστά πλάτος και 1.700 χιλιοστά ύψος, το Q8 είναι 32 χιλιοστά μικρότερο, 72 χιλιοστά πλατύτερο και 41 χιλιοστά χαμηλότερο από το δεύτερης γενιάς Audi Q7, με το οποίο μοιράζεται το πλαίσιο MLB.
Ο κινητήρας που θα χρησιμοποιείται δεν είναι άλλος από τον τετράλιτο V8 άμεσου ψεκασμού βενζίνης του Audi S8, με απόδοση 600 και πλέον ίππους. Συγκριτικά, ο twin-turbo 4.4 λίτρων V8 που χρησιμοποιείται από την BMW X6 M αποδίδει 442 ίππους, ενώ ο επίσης twin turbo 4.0 λίτρων V8 της Mercedes-AMG GLE 63 Coupe αποδίδει 550 ίππους.
Το μοντέλο θα έχει στάνταρ αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, το σύστημα τετρακίνησης quattro και φυσικά τη λειτουργία torque vectoring. Οι επιδόσεις αναμένεται να είναι εντυπωσιακές, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ. κάτω των 5.0 δλ. και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα.
Στο εσωτερικό, η Audi έχει χρησιμοποιήσει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του πλήρως ψηφιακού Virtual Cockpit, ενώ στο RSQ8 θα υπάρχουν πολλά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σπορ προσανατολισμού, ως το τιμόνι της Audi Sport, καθίσματα με βελτιωμένη στήριξη, διαφορετικές επενδύσεις και εσωτερικός φωτισμός.