Για παράδειγμα, οι Ολλανδοί και οι Σκανδιναβοί ανήκουν και επισήμως στους ψηλότερους λαούς παγκοσμίως (Πηγή: 2016 European Science Open Forum., Manchester, UK.). Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι ο μέσος Ολλανδός σήμερα έχει ύψος 1,82 μέτρα περίπου.

Η διαφοροποίηση στο ύψος των ανθρώπων αποτέλεσε το έναυσμα για μια συναρπαστική πρόκληση, που έπρεπε να αντιμετωπίσουν οι μηχανικοί της Nissan, στη φάση της ανάπτυξης του νέου Micra. Για την ακρίβεια, έπρεπε να δημιουργήσουν ένα εσωτερικό χώρο στο νέο μοντέλο που όχι μόνο θα παρέχει εξαιρετική άνεση για τον οδηγό και τους επιβάτες ανεξαρτήτως ύψους, αλλά αυτό να γίνει πράξη σε ένα supermini με εξωτερικό μήκος μόλις 3.999 χιλιοστά.

Η ομάδα στο Ευρωπαϊκό Τεχνικό Κέντρο της Nissan (NTCE), στο Cranfield του Ηνωμένου Βασιλείου, ήταν έτοιμη να αντιμετωπίσει αυτή την πρόκληση. Έτσι, το νέο Micra έχει κορυφαίο εσωτερικό χώρο για τους εμπρός επιβάτες, που οφείλεται εν μέρει σε μια πρωτοποριακή προσέγγιση.

Ο Lee Griggs, Ανώτερος Μηχανικός στο NTCE, εξήγησε πως αυτό έγινε εφικτό: «Είναι μια πολύ απλή ιδέα. Επιλέγουμε συναδέλφους του NTCE διαφόρων μεγεθών και λαμβάνουμε 40 διαφορετικές μετρήσεις από κάθε ένα από αυτούς, καταγράφοντας τα πάντα, από το ύψος και την θέση των ματιών όταν είναι καθήμενοι, μέχρι την έκταση των χεριών και των ποδιών τους».

Επιπλέον ο Lee πρόσθεσε: «Αυτό σημαίνει ότι πρέπει πάντα να έχουμε τουλάχιστον 200 ανθρώπους που μπορούμε να καλούμε σε σύντομο χρονικό διάστημα για να επικυρώσουμε με τις μετρήσεις τους, τις όποιες ιδέες ή τις αλλαγές μας. Φυσικά, έχουμε εσωτερικά πρότυπα για την εκτέλεση των εργασιών μας, αλλά στον πραγματικό κόσμο η πληροφόρηση από τους ανθρώπους που συμμετέχουν στις δοκιμές είναι εξίσου ζωτικής σημασίας».

Με τον ψηλότερο εργαζόμενο στο NTCE να είναι 2 μέτρα και τον κοντύτερο στα 1,52 μέτρα, επιτυγχάνεται μια ευρεία πληροφόρηση που αποδείχθηκε χρήσιμη στη δημιουργία του ευρύχωρου εσωτερικού του νέου Micra.

Ο Lee συνεχίζοντας είπε: «Το Micra έχει την καλύτερη στην κατηγορία του ρύθμιση (διαδρομή εμπρός/πίσω) του καθίσματος και ένα στάνταρ ρυθμιζόμενο τιμόνι σε ύψος και βάθος, έτσι ώστε ο καθένας να κάθεται άνετα».

Πηγή: www.caranddriver.gr