Πέρσι σημείωσε συνολική αύξηση 30% σε σχέση με το 2012, ενώ η ισπανική εταιρεία σημείωσε τα καλύτερα αποτελέσματα και κατά το πρώτο μήνα του 2017 από τον Ιανουάριο 2003. Πούλησε συνολικά 32.300 αυτοκίνητα, αριθμός που αντιπροσωπεύει αύξηση 16,5% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους.
Η αύξηση των πωλήσεων ήταν ιδιαίτερα θετική στις κύριες αγορές της Seat. Συγκεκριμένα πρώτη σε πωλήσεις είναι η Ισπανία (6,700 πωλήσεις, +41.7%) και ακολουθούν Γερμανία (5.800 πωλήσεις, +14.5%), Ηνωμένο Βασίλειο (3.800 πωλήσεις, +18.3%), Γαλλία (1.700 πωλήσεις, +14.6%) και Ιταλία (1.600 πωλήσεις, +25.2%). Το Μεξικό ήταν μία ακόμη σημαντική αγορά, με 2.700 πωλήσεις και αύξηση 16,3%.
Με το ανανεωμένο Leon, το best-seller μοντέλο της γκάμας, την παρουσίαση της πέμπτης γενιάς Ibiza και το λανσάρισμα του Arona, το δεύτερο μισό του έτους η Seat θα ολοκληρώσει την μεγαλύτερη επιθετική προϊοντική πολιτική στην ιστορία της, η οποία ξεκίνησε το 2016 με το Ateca.