Τα «αποκαλυπτήρια» του αυτοκινήτου με την κωδική ονομασία VJM10 έγιναν στο Σίλβερστοουν, ενώ οι οδηγοί αγώνων της ομάδας της Φόρμουλα Ένα, ο Μεξικανός Σέρχιο Πέρες και ο Γάλλος Εστεμπάν Οκόν, ήταν αυτοί που τράβηξαν το κάλυμμα που... έκρυβε το μονοθέσιο. Η Force India, η οποία θα χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος της Mercedes, διατηρεί τα περυσινά χρώματά της, ενώ το «σώμα» του μονοθεσίου είναι αρκετά διαφορετικό φέτος, εξαιτίας των σημαντικών αλλαγών στους κανονισμούς. Το 2016 η ομάδα ξεπέρασε κάθε προσδοκία κατακτώντας την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, πλασάρισμα που είναι το καλύτερο στην ιστορία της, τερματίζοντας πίσω από Mercedes, Red Bull και Ferrari. Όμως, ο συνιδιοκτήτης και γενικός διευθυντής της Force India, Βιτζέι Μαλία, έθεσε σήμερα ως στόχο για φέτος την είσοδο στην πρώτη τριάδα, ενώ απάντησε και στους υπαινιγμούς ότι η ομάδα δεν διαθέτει τα χρήματα για να «κοντράρει» τους μεγάλους κατασκευαστές.

«Εάν δεν κάναμε μεγάλα όνειρα, δεν θα τερματίζαμε τέταρτοι στο παγκόσμιο πρωτάθλημα την περυσινή χρονιά» τόνισε χαρακτηριστικά ο πρώην δισεκατομμυριούχος, την έκδοση του οποίου ζητάει η Ινδία. «Πάντα θα κάνουμε μεγάλα όνειρα» πρόσθεσε ο Μαλία, στον οποίο οι αρχές της Ινδίας απήγγειλαν ερήμην τον Φεβρουάριο κατηγορίες για συνομωσία και απάτη σχετικά με ένα δάνειο στην -ιδιοκτησίας του- αεροπορική εταιρεία "Kingfisher Airlines", η οποία έχει παύσει πλέον να λειτουργεί. Έχει αρνηθεί τις κατηγορίες εναντίον του. «Δεν έχουμε κάνει ποτέ συζητήσεις, ούτε ιδιωτικά, ότι δεν μπορούμε να μπούμε στην πρώτη τριάδα. Αυτός θα είναι σίγουρα ο αντικειμενικός στόχος μας. Θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας για να τα καταφέρουμε».

Ο ετήσιος προϋπολογισμός της Force India εκτιμάται ότι είναι μικρότερος του μισού σε σχέση με τις ομάδες που τερμάτισαν ψηλότερα στη βαθμολογία κι επίσης σε σχέση με κάποιες από αυτές που βρέθηκαν πιο κάτω, όπως είναι η McLaren. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην χθεσινή παρουσίαση του μονοθεσίου της Renault, ο διευθύνων σύμβουλος της ομάδας, Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, ο οποίος έθεσε ως στόχο την κατάκτηση της πέμπτης θέσης, εξέφρασε τις αμφιβολίες του για το αν η Force India διαθέτει τους πόρους, προκειμένου να ανταγωνιστεί τις κορυφαίες ομάδες. Ο Μαλία απάντησε σήμερα σ' αυτόν τον υπαινιγμό, υπογραμμίζοντας: «Καλή τύχη σ' αυτόν. Ίσως θα πρέπει να... καταπιεί τα λόγια του. Δεν έχει σημασία η ποσότητα των όπλων που έχεις, αλλά η ποιότητα των όπλων σου».

Ο Ινδός τόνισε ακόμη ότι η ομάδα προγραμματίζει να εξελίσσει την VJM10 καθ' όλη την διάρκεια της σεζόν, αλλά δεν έθεσε ένα στόχο για ανόδους στο βάθρο ή βαθμούς που θέλει να πετύχουν οι δύο οδηγοί της ομάδας, ο Πέρες, ο οποίος μπαίνει στην τέταρτη σεζόν της καριέρας του με τη Force India, και ο νεοαποκτηθείς Οκόν, ο οποίος είναι μέλος της ακαδημίας νεαρών οδηγών της Mercedes και «έτρεξε» στους τελευταίους εννέα αγώνες της περυσινής σεζόν με τη Manor. «Πάντα έλεγα "να υπόσχεσαι λιγότερα και να αποδίδεις περισσότερο"» είπε ο Μαλία αναφορικά με την προσέγγισή του στη Φόρμουλα Ένα και πρόσθεσε: «Και θα εμμείνω σ' αυτή τη φιλοσοφία. Όσο κι αν ο κόσμος μπορεί να λέει ότι είναι ένα τεράστιο εμπόδιο να μπούμε στην πρώτη τριάδα, δεν βλέπω κάποιο λόγο γιατί δεν μπορούμε».