Άλλα μεσαία 4πορτα κουπέ όπως το Audi A5 Sportback και η BMW 4 Series Gran Coupe, τα οποία σύμφωνα με τη Volkswagen είναι οι άμεσοι ανταγωνιστές του Arteon, δεν έχουν σχεδιαστεί με βασική προτεραιότητα τους εσωτερικούς χώρους. Στην περίπτωση του Arteon, αντίθετα, η Volkswagen είναι περήφανη για τον χώρο που κατάφερε να δημιουργήσει για τα πόδια και το κεφάλι των επιβατών, που είναι σύμφωνα με την ίδια «εξωπραγματικός για αυτό τον τύπο αμαξώματος».

Το εμπρός μέρος του Arteon δεν μοιάζει με κανενός άλλου μοντέλου της Volkswagen. Τα φώτα του αποτελούν νοητή συνέχεια των οριζόντιων γραμμών της μάσκας, είναι τεχνολογίας LED και φυσικά ενσωματώνουν φώτα ημέρας. Τα πίσω φτερά είναι ιδιαίτερα τονισμένα, έτσι ώστε να εμπνέουν στιβαρότητα και να τονίζουν το πλάτος του αυτοκινήτου. Τα πίσω φανάρια είναι λεπτότερα από του Passat, και εκ πρώτης όψεως μοιάζουν με εκείνα της Mercedes-Benz C-Class Coupe.

Το επίπεδο εξοπλισμού του Volkswagen Arteon θα περιλαμβάνει τα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, και κάποια επιπλέον στοιχεία τα οποία η γερμανική εταιρία περιγράφει ως «αυτά που συνήθως συναντώνται μόνο σε πολυτελή αυτοκίνητα». Άλλωστε είναι ξεκάθαρη η προσπάθεια που γίνεται να θεωρηθεί το Arteon ένα premium μοντέλο και να τοποθετηθεί απέναντι τον αντίστοιχο ανταγωνισμό.

Λεπτομέρειες για τις διαστάσεις ή τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Arteon δεν έχουν αποκαλυφθεί επίσημα. Αναμένεται πάντως να φορέσει κινητήρες βενζίνης και ντίζελ του ομίλου VW με ισχύ έως 280 PS. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς, ενώ είναι ένα από τα μοντέλα στα οποία θα τοποθετηθεί το νέο 7άρι DSG. Περισσότερα θα μάθουμε τις επόμενες εβδομάδες, καθώς η ημερομηνία της επίσημης αποκάλυψης του Arteon στην Έκθεση Γενεύης θα πλησιάζει.