Από αυτές είναι εύκολα εμφανές ότι το τελικό προϊόν δεν έχει καμία διαφορά με το concept προ-παραγωγής του αυτοκινήτου, που είδαμε στην έκθεση του Παρισιού, πριν 5 μήνες.

Η νέα γενιά του κόκκινου H σε προδιαθέτει για τις άγριες προθέσεις του, με το μυώδες αμάξωμα του και τις διάφορες μετατροπές που σύμφωνα με την Honda να βοηθούν στην αεροδυναμική. Στο εμπρός μέρος, ξεχωρίζει ο νέος, επιθετικός προφυλακτήρας με το ανθρακονημάτινο splitter και οι κόκκινες λεπτομέρειες ενώ ακριβώς πάνω από το κόκκινο σήμα της εταιρίας στην γρίλια, έχει ανοίξει ένας νέος αεραγωγός.

Νέο είναι φυσικά και το scoop στο καπό, ενώ στο πίσω μέρος, δύο πράγματα τραβούν τα βλέμματα. Ο τεράστιος διαχύτης με τις τρεις, λειτουργικές απολήξεις της εξάτμισης και φυσικά, η επίσης ευμεγέθης αεροτομή. Το πακέτο, στιλιστικά, ολοκληρώνουν οι μαύρου χρώματος 20άρες ζάντες ελαφρού κράματος.

Με αυτό η εταιρία θέλει να πάρει το αίμα της πίσω από την Volkswagen και το 7:47.19 του Golf GTI Clubsport S στο Nurburgring Nordschleife, με το νέο Type R να εφοδιάζεται με τον 2,0-λιτρο turbo της σημερινής γενιάς, ο οποίος θα αναβαθμιστεί και αναμένεται να παράγει κοντά στα 320 άλογα.