Εκμεταλλευόμενη τη σύμπραξή της με τη Nissan στο πλαίσιο του Renault-Nissan Group, η Renault παρουσιάζει το νέο Alaskan, το πρώτο pick-up της ιστορίας της, το οποίο αποτελεί μια αλλαγμένη εκδοχή του Nissan NP300 Navara.
Σχεδιαστικά, το αμάξωμα του Renault Alaskan βασίζεται πάνω σε αυτό του ομώνυμου πρωτότυπου του 2015, αλλά και σε αυτό του Navara, με τις διαφορές να εντοπίζονται στο αλλαγμένο εμπρόσθιο τμήμα, τα διαφορετικά κρύσταλλα των πίσω φώτων, αλλά και στις νέες θέσεις των πλαϊνών δεικτών αλλαγής πορείας.
Ειδικά στο εμπρόσθιο τμήμα, το Alaskan αποκτά τη νεότερη γρίλια της Renault με μεγάλο το σήμα της εταιρείας, μαζί με μακρόστενα φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας, αλλά και την απαραίτητη «ποδιά» στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα.
Κάτω από το καπό συναντούμε τον επίσης προερχόμενο από το Navara, 2,3 λίτρων twin-turbo diesel κινητήρα dCi των 160 και 190 ίππων, ο οποίος, σύμφωνα με τη Renault, προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις και χαμηλές εκπομπές ρύπων. Σε συγκεκριμένες αγορές θα διατεθεί και ένας 2,5λιτρος βενζινοκινητήρας 160 ίππων, αλλά και ένας 2,5λιτρος diesel με 160 και 190 άλογα.
Στα κιβώτια, ο αγοραστής του Alaskan μπορεί να επιλέξει μεταξύ 6τάχυτου μηχανικού ή 7τάχυτου αυτόματου. Επίσης, υπάρχει επιλογή για 4Χ2 ή 4Χ4 έκδοση, με τη δεύτερη να διαθέτει αυτόματη τετρακίνηση με ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό και επιλογή για κλείδωμα της τετρακίνησης.
Στα αμαξώματα, θα υπάρχει έκδοση με μονή καμπίνα, μακριά και με διπλή καμπίνα. Η τελευταία, διαθέτει και διαφορετική, επιβατικού τύπου πίσω ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους. Περνώντας στο εσωτερικό, εκεί συναντούμε μια επιβατική σχεδίαση η οποία προέρχεται από το αντίστοιχο τμήμα του Navara, με ελαφρώς αλλαγμένο τιμόνι και νέες επενδύσεις.
Θα υπάρχει επιλογή για οθόνη 5 ιντσών ή 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό (η δεύτερη αφής και με σύστημα πλοήγησης), ανάλογα με το σύστημα πολυμέσων. Για τα αυτοκίνητα της Ευρώπης, η κατασκευή τους θα γίνεται στο εργοστάσιο της Nissan στη Βαρκελώνη, μαζί με το Nissan Navara NP300.