Η βελτίωση της ABT βασίζεται πάνω στην top έκδοση plus του R8 και αρχικά, μέσω μιας νέας εισαγωγής και ανοξείδωτης εξάτμισης με carbon διπλές απολήξεις, αυξάνεται η ισχύς του 5,2 λίτρων ατμοσφαιρικού V10 κινητήρα της Audi στα 630 άλογα, από 610 εργοστασιακά.

Σε επίπεδο σχεδίασης, η ABT προσθέτει νέους προφυλακτήρες εμπρός-πίσω, carbon εμπρόσθιο σπόιλερ, αλλά και επίσης carbon πλαϊνά πτερύγια και πίσω αεροτομή. Από ανθρακονήματα κατασκευάζονται ακόμη και τα καπάκια των καθρεπτών. Στους τροχούς, η ABT δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να επιλέξει μεταξύ νέων σφυρήλατων ζαντών, με μέγεθος 19 ίντσες σε μαύρο χρώμα ή στις 20 ίντσες με επίσης σκουρόχρωμη απόχρωση.

Παράλληλα, η γερμανική εταιρεία επεμβαίνει και στην ανάρτηση του R8 τοποθετώντας νέα ελατήρια που χαμηλώνουν το κέντρο βάρους του supercar της Audi, ενώ παράλληλα αλλάζει τις αντιστρεπτικές. Μαζί με μια συνολική μείωση του βάρους κατά 50 κιλά του αυτοκινήτου, η ABT τονίζει ότι επιτυγχάνει βελτίωση στα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά του Audi R8. Ολοκληρώνοντας με το εσωτερικό, η ABT Individual έρχεται για να προσφέρει επενδύσεις από ανθρακονήματα και περισσότερα δέρματα, αλλά και ειδικά πατάκια, ενώ το λογότυπο της εταιρείας προβάλλεται από τους καθρέπτες στην άσφαλτο κατά την είσοδο στο εσωτερικό.

Πηγή: newsauto.gr