Και είναι πολύ λογικό, αφού με μοντέλα όπως το νέο Volkswagen Tiguan, το SEAT Ateca, το Peugeot 3008 και το Toyota C-HR, ο ανταγωνισμός έχει δυσκολέψει πάρα πολύ.
Σκοπός της Nissan ήταν να του δώσει πιο premium εικόνα και για να το πετύχει ανασχεδίασε πλήρως τη μάσκα του και την ευθυγράμμισε με το χαρακτηριστικό «V» της νέας εταιρικής εικόνας.
Ο προφυλακτήρας και το καπό είναι νέα, το ίδιο και τα φώτα που πλέον διαφοροποιούνται σημαντικά ανάλογα με το εάν χρησιμοποιούν τεχνολογία LED ή αλογόνου. Εκτός από το χαρακτηριστικό σχήμα μπούμερανγκ στη λειτουργία ημέρας, τα φώτα μπορούν να έχουν και προσαρμοζόμενη λειτουργία. Στο πίσω μέρος οι διαφορές είναι λιγότερες κι εντοπίζονται στα φώτα που έχουν τρισδιάστατη σχεδίαση.
Δύο νέα, έντονα, χρώματα εμπλουτίζουν την παλέτα του Qashqai. Το ένα είναι το Vivid Blue που είναι το αυτοκίνητο στις φωτογραφίες και το άλλο το Chestnut Bronze.
Στην καμπίνα διακρίνεται και πάλι η διάθεση της Nissan να δώσει πιο premium εικόνα στο μοντέλο της. Σύμφωνα με την εταιρεία χρησιμοποιούνται καλύτερης ποιότητας υλικά, ενώ υπάρχουν και μερικές νέες πινελιές στη σχεδίαση του τιμονιού και μερικών πάνελ.
Μια σημαντική προσθήκη είναι η έκδοση εξοπλισμού Tekna+, ενώ αξίζει να αναφέρουμε και ότι το infotainment NissanConnect έχει νέο, πιο εργονομικό layout και συνοδεύεται από ψηφιακό ραδιοφωνικό δέκτη (DAB).
Στο κομμάτι της τεχνολογίας, σίγουρο το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι η διάθεση συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης. Σε δρόμους με ένα ρεύμα ανά κατεύθυνση θα μπορεί να αναλαμβάνει τον έλεγχο του τιμονιού, του γκαζιού, του φρένου, εξασφαλίζοντας σημαντικά πιο άνετη οδήγηση σε όποιον το αναζητά.
Το σύστημα είναι μέρος του πακέτου Nissan Intelligent Mobility, που συνολικά αποσκοπεί στο σταδιακό πέρασμα σε έναν αυτοκινητικό κόσμο χωρίς θανάτους ανθρώπων και ρύπανση του περιβάλλοντος.
Σε επίπεδο κινητήρων δεν ανακοινώθηκε καμία αλλαγή, κάτι που σημαίνει δύο επιλογές βενζίνης και άλλες δύο πετρελαίου. Για τη βενζίνη η γκάμα ξεκινάει με τον 1.200άρη τούρμπο των 115 ίππων και κορυφώνεται με τον 1.600άρη των 163 ίππων, ενώ οι ντίζελ είναι ο 1.500άρης με 110 ίππους και ο 1.600άρης με τους 130. Ο τελευταίος είναι και ο μόνος μέχρι σήμερα που συνδυάζεται με τετρακίνηση, κάτι που δεν αναμένεται να αλλάξει στο ανανεωμένο μοντέλο.
Απεναντίας, η Nissan κάνει λόγο για βελτιώσεις στην ανάρτηση και το τιμόνι για ακόμα πιο εκλεπτυσμένη αίσθηση στην οδήγηση, καθώς επίσης και για βελτιωμένη ηχομόνωση (καλύτερα υλικά, πιο παχύ πίσω τζάμι) για χαμηλότερο θόρυβο από τον κινητήρα, το δρόμο και το περιβάλλον.
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Nissan, το ανανεωμένο Qashqai θα ξεκινήσει να πωλείται στην Ευρώπη από τον Ιούλιο.