Οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης πήγαν εξαιρετικά για τη Scuderia με το νέο μονοθέσιο να δείχνει γρήγορο και αξιόπιστο. Βέβαια, άλλο πράγμα είναι οι δοκιμές και εντελώς διαφορετικό το αγωνιστικό τριήμερο.
Η ουσία πάντως είναι ότι ο Sebastian Vettel και ο Kimi Raikkonen μιλούν με ενθουσιασμό για την Ferrari SF70H.
«Σίγουρα το μονοθέσιό μας είναι καλύτερο από το περσινό», τονίζει ο Γερμανός τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής που πάντως πετά το γάντι στη Mercedes λέγοντας πως «παραδοσιακά στις δοκιμές η Mercedes πηγαίνει σιγά και στους αγώνες 'πετάνε'. Εξακολουθεί να είναι η ομάδα που πρέπει να νικήσουμε».
Ο ισχυρός άνδρας της Ferrari, Sergio Marchionne τόνισε ότι στόχος της ομάδας είναι να επιστρέψει στη χρυσή εποχή του Michael Schumacher, τότε που η Scuderia επί μια πενταετία (από το 2000 έως και το 2004) σάρωνε νίκες και τίτλους.
«Είμαστε τώρα στα 9 χρόνια χωρίς τίτλο στην F1 και πάμε για τη 10η χρονιά. Αυτό θα τελειώσει!», είπε ο Marchionne μιλώντας στους εκπροσώπους του Τύπου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης για να προσθέσει:
«Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να σπάμε τα μούτρα μας. Πρέπει να γίνουμε και πάλι ανίκητοι όπως την εποχή Schumacher».
'Μπροστά η Mercedes'
«Το νέο μονοθέσιο είναι αξιόπιστο και γρήγορο. Έχει γίνει ένα τεράστιο βήμα προόδου. Ο στόχος μας είναι ξεκάθαρος: θέλουμε να νικήσουμε. Το πότε θα συμβεί αυτό, δεν μπορώ να πω. Στη Βαρκελώνη είχαμε δύο στόχους: να είμαστε αξιόπιστοι και να είμαστε εκεί ψηλά σε σύγκριση με την Red Bull. Αυτή τη στιγμή η Mercedes εξακολουθεί να είναι μπροστά. Όσο για τη McLaren, τους εύχομαι σύντομα να ανακάμψουν».
Κλείνοντας, ο ισχυρός παράγοντας της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας είπε: «Θα είναι μια ενδιαφέρουσα σεζόν. Τα μονοθέσια είναι πολύ πιο γρήγορα από πέρσι, οι οδηγοί πρέπει να ιδρώσουν για να κερδίσουν το μισθό τους και αυτό είναι καλό».
Θυμίζουμε ότι η Ferrari έμεινε χωρίς νίκη το 2016 κλείνοντας τη σεζόν στην τρίτη θέση της βαθμολογίας. Όσο για τους τελευταίους τίτλους, ο Kimi Raikkonen ήταν ο τελευταίος οδηγός που στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής με την Scuderia το 2007, ενώ ο τελευταίος τίτλος στους κατασκευαστές ήρθε το 2008.
Πηγή: caranddriver.gr