Το νέο μονοθέσιό του, μιας και ο Γερμανός τήρησε την παράδοση και έδωσε γυναικείο όνομα στην SF70H της Ferrari, με το οποίο πανηγύρισε την 43η νίκη της καριέρας του χθες το πρωί στην Αυστραλία. Μια νίκη βάλσαμο για τη «σκουντερία», η οποία είχε σχεδόν ενάμιση χρόνο να δει πιλότο της να ανεβαίνει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Τότε, τον Σεπτέμβριο του 2015 στη Σιγκαπούρη, ήταν και πάλι ο Φέτελ, ο οποίος είχε πανηγυρίσει την τελευταία του νίκη. Εκτοτε ξεκίνησε ένα σερί 26 αγώνων στους οποίους ο Γερμανός δεν είδε ποτέ πρώτος την καρό σημαία, ένα σερί που ευτυχώς γι’ αυτόν διακόπηκε χθες, με τη δεύτερη νίκη της καριέρας του στο «Αλμπερτ Παρκ». Συνάμα ο Φέτελ χάρισε στη Ferrari την πρώτη νίκη της έπειτα από δέκα χρόνια στη Μελβούρνη, μιας και η τελευταία φορά που ένα κόκκινο μονοθέσιο τερμάτισε πρώτο στον αγώνα της Αυστραλίας ήταν αυτό του Κίμι Ράικονεν το 2007!

Ενδεικτικό του πόσο σημαντική ήταν αυτή η νίκη για τη Ferrari είναι πως η χθεσινή ήταν μόλις η δέκατη νίκη της ιταλικής ομάδας από το 2011! Στο ίδιο χρονικό διάστημα, η McLaren, η οποία τα τελευταία χρόνια πολλές φορές δεν καταφέρνει καν να τερματίζει, έχει πάρει 13 νίκες! Γι’ αυτό, ίσως, εκατοντάδες τιφόζι, οι οποίοι βρέθηκαν χθες στις εξέδρες του «Αλμπερτ Παρκ», εισέβαλαν στην πίστα με την ολοκλήρωση του αγώνα, φτάνοντας σε απόσταση λίγων εκατοστών από τα μονοθέσια τα οποία επέστρεφαν στα πιτς! Μια εικόνα πρωτόγνωρη, η οποία μας γύρισε τουλάχιστον 25-30 χρόνια πίσω, τότε που τα μέτρα ασφαλείας στις πίστες ήταν περιορισμένα. Και που φυσικά δεν τιμά σε καμία περίπτωση τους Αυστραλούς, μιας και κάλλιστα θα μπορούσε να έχει συμβεί ακόμα και ατύχημα.

Οπως και να ‘χει, ο Φέτελ αξιοποίησε τη στρατηγική της ομάδας του αλλά και την τύχη. Εκανε εξαιρετική διαχείριση του αγώνα, εκμεταλλεύτηκε τη λανθασμένη απόφαση της Mercedes που τράβηξε για αλλαγή ελαστικών τον Λιούις Χάμιλτον πολύ νωρίτερα απ’ τους άλλους πιλότους με συνέπεια βγαίνοντας από τα πιτς ο Βρετανός να «κολλήσει» πίσω από τον μαχητικότατο Μαξ Φερστάπεν και να χάσει πολύτιμο έδαφος, και έφτασε στη νίκη, με τον Χάμιλτον και τον Βάλτερι Μπότας να τον πλαισιώνουν στο βάθρο των νικητών.

Πάντως ακόμα και μετά τη νίκη τους οι άνθρωποι της Ferrari κράτησαν χαμηλούς τόνους, με τον αρχιμηχανικό της ομάδας, Τζον Κλίαρ, να τονίζει πως «δεν είμαστε βέβαιοι πως είχαμε το ταχύτερο μονοθέσιο. Αυτό θα μπορούσε να φανεί εάν είχε υπάρξει κάποια πιο στενή μονομαχία των πιλότων».

Πηγή: Goal