Είναι φανερό ότι αντλεί έμπνευση από το πρωτότυπο Aircross Concept, αλλά η σχεδίασή του είναι αναμενόμενα πιο χαμηλών τόνων.

Η Citroën δεν έχει αποκαλύψει ακόμη τις ακριβείς τεχνικές προδιαγραφές, αλλά τα κινεζικά ΜΜΕ αναφέρουν ότι είναι εύλογα βασισμένο στην πλατφόρμα EMP2 της PSA, που χρησιμοποιεί και το Peugeot 3008, το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2017 στην Ευρώπη, που στην κινεζική αγορά όμως πωλείται ως 4008.

Πέρα από την πλατφόρμα, το νέο C5 Airocross θα μοιράζεται με το 4008 και όλη την γκάμα των κινητήρων του, 1,6 και 1,8 με τούρμπο, που αποδίδουν 167 και 204 ίππους αντίστοιχα και κινούν τους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Αργότερα θα προστεθεί κι ένας 2.0 τούρμπο.

Πέρα από το κανονικό C5 Aircross, φημολογείται ότι θα διατεθεί στην Κίνα και μια έκδοση με μακρύτερο μεταξόνιο, ανάλογη του VW Tiguan Allspace/L, που θα έχει 7 θέσεις.

Το νέο C5 Aircross θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στην έκθεση Auto Shanghai 2017 που ανοίγει τις πύλες της στις 19 Απριλίου (για τα ΜΜΕ). H Dongfeng-PSA θα αναλάβει την παραγωγή του στην Κίνα, ενώ τα ευρωπαϊκά μοντέλα θα κατασκευάζονται στη Rennes της Γαλλίας.