Ειδικά για τον κινητήρα του Demon, το κομπρεσσοράτο V8 μοτέρ των 6,2 λίτρων της Dodge ύστερα από την προσθήκη ενός μεγαλύτερου κομπρέσσορα, νέων πιστονιών, βαλβίδων, αλλά και υψηλότερης πίεσης, έρχεται για να προσφέρει 840 άλογα, από 707 στη μέχρι πρότινος πιο ισχυρή έκδοσή του. Με τον τρόπο αυτό ο εν λόγω V8 παίρνει τον τίτλο του ισχυρότερου 8κύλινδρου V σε αυτοκίνητο παραγωγής. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το μοτέρ αυτό είναι επίσης το πρώτο σε μοντέλο παραγωγής που λειτουργεί με βενζίνη 100+ οκτάνιων, ενώ εφόσον χρησιμοποιηθεί αμόλυβδη 91 οκτανίων, η ισχύς του είναι 808 άλογα.

Το κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται το μοτέρ είναι μια αναβαθμισμένη εκδοχή του 8τάχυτου αυτόματου Torque Flite 8HP90, με λειτουργία TransBrake που επιτρέπει την αύξηση των στροφών του κινητήρα στις 2.350 σ.α.λ. κατά τη στάση για την τέλεια επιτάχυνση. Η Dodge προσφέρει επίσης στον ιδιοκτήτη του Demon δύο κλειδιά, με το πρώτο να «ξεκλειδώνει» το πιο light πρόγραμμα του κινητήρα με 500 άλογα για «καθημερινή» κίνηση, ενώ το δεύτερο αφήνει ελεύθερη όλη τη δύναμη. Στις επιδόσεις το 0-60 μίλια/ώρα (0-96 χλμ./ώρα) έρχεται σε μόλις 2,3 sec, και είναι το γρηγορότερο σε αυτοκίνητο παραγωγής, ενώ ρεκόρ για μοντέλο παραγωγής είναι και η δύναμη των 1,8 G που αναπτύσσεται κατά την επιτάχυνση του αυτοκινήτου.

Παράλληλα, το Demon έχει ελαφρώσει κατά 105 κιλά, ύστερα από την αφαίρεση του πίσω καθίσματος και του καθίσματος του συνοδηγού (μπορούν προαιρετικά να τοποθετηθούν με συμβολικό κόστος 1 δολαρίου), των ηχείων, αλλά και τη χρήση αλουμινένιων δαγκάνων φρένων και πιο ελαφριών αντιστρεπτικών. Η Dodge προσφέρει επίσης στο Demon μια πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Bilstein, που μπορεί να ρυθμιστεί (μαζί με τον κινητήρα, το κιβώτιο, το τιμόνι και το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης) σε επιλογές Auto, Drag και Custom.

 

Σχεδιαστικά, η νέα κορυφαία έκδοση του Dodge Challenger ξεχωρίζει με το πλατύτερο αμάξωμά της και το μεγαλύτερο σε αυτοκίνητο παραγωγής, αεραγωγό στο καπό. Η Dodge θα κατασκευάσει από το ερχόμενο καλοκαίρι συνολικά 3.300 Challenger Demon, τα 3.000 των οποίων θα διατεθούν στις Η.Π.Α. και τα 300 στον Καναδά, χωρίς το αυτοκίνητο να προσφέρεται σε κάποια άλλη αγορά παγκοσμίως.

Πηγή: newsauto.gr