Να επισημάνουμε ότι σήμερα το μερίδιο αγοράς στην Ινδία είναι αρκετά μικρό, όμως υπάρχει η αισιοδοξία ότι πολύ σύντομα οι πωλήσεις θα αυξηθούν.

Η Volvo σήμερα έχει μερίδιο αγοράς στην premium κατηγορία περίπου 5% και στοχεύει να διπλασιάσει το ποσοστό της το 2020. Το 2016, η Volvo πούλησε πάνω από 1.400 αυτοκίνητα στην Ινδία.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την έναρξη μιας μονάδας συναρμολόγησης στην Ινδία. Ουσιαστικά αποτελεί συνέχεια της πολιτικής που ακολουθεί η εθνική κυβέρνηση στην προσέλκυση αυτοκινητοβιομηχανιών στην χώρα?, επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της Volvo στην Ινδία, Τομ Βον Μπόντορφ.

Πηγή: Praktoreio-sport.gr